Re: Jak już prać ludziom mózgi

Data: 2017-10-17 19:05:01
Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 2 października 2017 10:07:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
otowi-walczyc-za-swoj-kraj-niemcy-najmniej-gdzie-sa-
polacy-zobacz-mape-i-wez-udzial-w-naszej-ankiecie-so
nda/

> Oczywiście, Jacku, bo jest Wolność, także wolność myśli. Jeśli jednak myśl
> wolna jest myślą czysto życzeniową, to Wolność długo nie potrwa.

oczywiscie ikselkus nie zauwazylas, ze bylo modlitwa o pokoj na granicach.
nawet ania przyslala sms-a, ze was (ich) jakies nieczyste sily atakuja.
dobrze, ze byla. to tylko swiadectwo dzialania Duch Swietego.
ale po ki h... byla, skoro to i tak jest zawarowane, poki jestem.
chcecie cos spieprzyc, to spieprzycie. nie, zebym jakies fochy czy pretensje.
to tylko wasza wspaniala wola, dla ktorej przyklaskuje za cos wiecej.

kocham was,
jacek