Jak konserwowac skore dbac o paski i rekawiczki

1. Data: 2010-03-19 07:10:04

Temat: Jak konserwowac skore dbac o paski i rekawiczki
Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dbacie o wyroby skórzane, jak je konserwujecie?
Co do butów nie mam dylematów. Ale:

1. Jak pielęgnować paski skórzane?
Tak jak buty, natłuszczać pastą, a jej nadmiar pozniej spolerować?
Mam pewne obawy o koszule (jasne, zwłaszcza białe), które mają lub mogą mieć
styk, kontakt na granicy spodni z tym paskiem, i mogą ulec zabrudzeniu.
Używać do pasków zwykłej pasty do butów? Bezbarwnej? A do czarnych pasków
czarnej?

2. Jak dbać o rękawiczki skórzane?
Jakich preparatów używać - też tłustej pasty do butów?
Czy po zimie rękawiczki przed natłuszcaniem pastą umyć - założyć na ręce i
umyć tak jak ręce wodą i mydłem, potem suszyć, i potem natłuszczać?
Natłuszczać apstą bezbarwną, czy z barwnikiem?

3. jakie pasty w ogole do skór (czy butów zwłaszcza) polecacie?
Podkreślam: pasty, nie te płynne aplikacje, które dają efekt na 15 minut,
nie natłuszczają, a po godzinie but jest oklejony kurzem i mazią.

SJ

2. Data: 2010-03-19 13:11:51

Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

sam jestem pisze:
> Ja dbacie o wyroby skórzane, jak je konserwujecie?
> Co do butów nie mam dylematów. Ale:

Moze zastosuj srodek do konserwacji mebli skorzanych - masz w plynie lub
aerozolu - na pewno nie brudza. Ja u siebie konserwuje meble skorzane co
trzy miesiace i wygladaja nadal jak nowe.

3. Data: 2010-03-19 15:37:25

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup w Deichmanie spray woskowy do konserwacji i tym psikaj. Nic nie farbuje,
a skóra wygląda, jak nowa. Używam go zarówno do kurtek, rękawiczek, jak i do
foteli.
Tylko uważaj, żeby nie psikać po podłodze, bo robi się śliska.
Jacek

Remont a premia gwarancyjna - ktoś już to przerabiał?
zalany parkiet
Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
Czy ten dom jest ok ???
Jaki duzy kwiat do salonu?