Nobook czy nobuk - jak to czyscic?

1. Data: 2010-03-20 13:14:29

Temat: Nobook czy nobuk - jak to czyscic?
Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak czyscić buty z nobooku?
Nawet nie wiem, jak to nazwać, napisać: nobook, nobu, nubuk?
Takie poobne do zamszu - pasty na to nie nałożę.

Jak to czyścić, czym?

Szczoteczka i woda?

SJ

2. Data: 2010-03-20 13:19:19

Temat: Re: Nobook czy nobuk - jak to czyscic?
Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Jak czyscić buty z nobooku?
> Nawet nie wiem, jak to nazwać, napisać: nobook, nobu, nubuk?
> Takie poobne do zamszu - pasty na to nie nałożę.
>
> Jak to czyścić, czym?
>
> Szczoteczka i woda?

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=nubuk&
lr=lang_pl&btnG=Szukaj+w+Google

JBP

3. Data: 2010-03-20 13:24:53

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak czyscić buty z nobooku?
> Nawet nie wiem, jak to nazwać, napisać: nobook, nobu, nubuk?
> Takie poobne do zamszu - pasty na to nie nałożę.

Nauczyłem się takiego sposobu- od tej pory nie boję się kupować zamszowych
butów (przemakanie):
buty myję ciepłą wodą z płynem, delikatnie suszę- a następnie obficie
skrapiam smarem silikonowym w aerozolu (najtańszy- W5 z Lidla, choć
niekoniecznie). Po wysuszeniu (ani razu nie zmienił mi ten smar barwy skóry)
skóra staje się miękka, elastyczna, a takze całkowicie nieprzemakalna.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2010-03-20 14:04:36

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-03-20 14:24, Chiron pisze:
> [...]
> niekoniecznie). Po wysuszeniu (ani razu nie zmienił mi ten smar barwy
> skóry) skóra staje się miękka, elastyczna, a takze całkowicie

A nie powoduje to zmniejszenia się przepuszczalności powietrza przez buty?

5. Data: 2010-03-20 16:24:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> nieprzemakalna.

A nie powoduje to zmniejszenia się przepuszczalności powietrza przez buty?

Kupujesz buty zamszowe, które przemakają. Jak mają nie przemakać, to trzeba
do tego użyć np specjalnej pasty do zamszu impregnującej, która jest droga.
Ja zaproponowałem tanie rozwiązanie: smar silikonowy. Za bardzo nie
wyobrażam sobie, żeby mogły być jednocześnie i impregnowane i przepuszczać
powietrze.

--
Serdecznie pozdrawiam
Chiron

Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
siebie
Leopold Staff

Jak konserwowac skore dbac o paski i rekawiczki
Remont a premia gwarancyjna - ktoś już to przerabiał?
zalany parkiet
Umowa ? Przed obejrzeniem domu ?
Czy ten dom jest ok ???