Re: Nobook czy nobuk - jak to czyscic?

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Nobook czy nobuk - jak to czyscic?
Date: Sat, 20 Mar 2010 17:24:04 +0100

Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:ho2klj$1pj$3@inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-03-20 14:24, Chiron pisze:
> Nauczyłem się takiego sposobu- od tej pory nie boję się kupować
> zamszowych butów (przemakanie):
> buty myję ciepłą wodą z płynem, delikatnie suszę- a następnie obficie
> skrapiam smarem silikonowym w aerozolu (najtańszy- W5 z Lidla, choć
> niekoniecznie). Po wysuszeniu (ani razu nie zmienił mi ten smar barwy
> skóry) skóra staje się miękka, elastyczna, a takze całkowicie
> nieprzemakalna.

A nie powoduje to zmniejszenia się przepuszczalności powietrza przez buty?

Kupujesz buty zamszowe, które przemakają. Jak mają nie przemakać, to trzeba
do tego użyć np specjalnej pasty do zamszu impregnującej, która jest droga.
Ja zaproponowałem tanie rozwiązanie: smar silikonowy. Za bardzo nie
wyobrażam sobie, żeby mogły być jednocześnie i impregnowane i przepuszczać
powietrze.

--
Serdecznie pozdrawiam
Chiron

Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
siebie
Leopold Staff