Jak lakierowac wałkiem parkiet?

11. Data: 2007-08-10 11:10:58

Temat: Re: Jak lakierowac wałkiem parkiet?
Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze względu na to, ze nie moge znaleźć fachowca, który
> polakieruje mi wycyklinowaną podłogę (nie lakierują
> jeżeli sami nie wycyklinują) stanąłem przed zadaniem
> samodzielnego wykonania tej pracy. Nadmienię, że nigdy
> w życiu wałka nie trzymałem.
> Czy dam radę i na co zwrócić uwagę? Chcę uzyć jakiegoś
> "śmierdzącego lakieru" wcześniej malując caponem pędzlem.
> Czy maczać wałek czy tez wylać lakier w kilku punktach
> i go rozporwadzać? Jeżeli tak to w jakich odległościach i
> ilościach?

witaj!
troche ponad rok temu sam bylem w podobnej sytuacji
do lakierowania podlogi (klepka jesionowa) wybralem Hartzlack polmat, a na
podklad Capon
podloge malowalem pedzlem, szerokosc ok. 10cm (polecam kupic solidny)
walek odpadl ze wzgledu na wg mnie kiepski efekt, a szpachla nie probowalem
bo nie mam doswiadczenia
jezeli chodzi o zabezpieczenie przed szkodliwymi oparami, kupilem na allegro
poslka maske przeciwgazowa typu buldog ;) czy jakos tak sie to nazywa (lezak
magazynowy) za ok. 23zl!
wklady weglowe nowe pozwolily mi na pomalowanie podlogi doslownie na styk,
gdyz pod koniec to juz niezle sie uwijalem, zeby nie wachac tego smrodu.
polecam Tobie takie rozwiazanie i lakier, ktorego uzywalem wczesniej do
innych rzeczy i jest nie do zdarcia!
aa i jedna mala uwaga, nie maluj pokoju na gotowo przed lakierowaniem, farba
moze lekko zzolknac (to tez podaje producent)