Jak mam rozwiązać ten problem?

21. Data: 2006-12-28 21:22:24

Temat: Re: Jak mam rozwiązać ten problem?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości
news:en1bqk$iib$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> przerwać
> 13. pechowe, opuszczAM
> 14. wszystko powinno być jasne jak murzyn w sutannie rzeczonej
> 15. wyprzedzam cie myślą o jakies 0,5 wiśniówki
> 16. możesz na to poradzić coś
> 17. zawsze mi się podonbały twoje posty i zadzdroszczę ci ich - wiedz to
> 18. wiem że to wiesz
> 19. dziuęki za uziemiony łeb - to jest coiś na kształ przykazania - nie iej
> uziemionego łba
> 20. starczy chyba,co?
> 21. po prsdtu ludzie powinni sobie mówic proste rzeczy

Co do 15 - gonię ... w końcu mam urlop.
Mam koniaczek, zwie się Courvoiser. Jakiś czas temu pytałem się przyszłej
teściowej czy skosztuje, a na pytanie "a co to jest ?" odparłem - kurwozła :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2006-12-28 21:22:59

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

[...]
> ... i dopiero będziesz uziemiony.
[...]

albo może dopiero wtedy przestaniesz

no nie wiem

p.
--
Monti initially tried to hide the testicle by putting it in her mouth, but
released it. Doctors were unable to reattach the organ.

Wendy Lloyd, defending, said her client did not remember much of the
struggle. But she accepted the prosecution's version.

23. Data: 2006-12-28 21:37:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> tren R<t...@p...na.swiat>

> 1. Don't drink (too much) and write...

Eeee tam. Fajna jazda jest. Czytasz sobie na drugi dzień i nie możesz się
nadziwić, jakimi to torami myśli przebiegały.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

24. Data: 2006-12-28 21:46:19

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

[...]
> Co do 15 - gonię ... w końcu mam urlop.
> Mam koniaczek, zwie się Courvoiser.
[ciach brzydką grę słów]

Ty - koniaczek??

Paff

25. Data: 2006-12-28 22:06:28

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

vohumana napisał(a):

> Jak to ?

masz matkę?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

26. Data: 2006-12-28 22:07:14

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> Pewnie mamusia Ci już o tym powiedziała, ale:
>
> 1. Don't drink (too much) and write...
>
> .... bo jeszcze Ci się zdarzy to, co Geoffowi...
>
> .... i dopiero będziesz uziemiony.

zasadniczo wiem co masz na myśli
ale możesz dac jakiegoś linka?
moze przestabnę pisać?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

27. Data: 2006-12-28 22:07:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski<p...@g...pl>
>
> [...]
> [ciach brzydką grę słów]
>
> Ty - koniaczek??

Zdobyczny.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

28. Data: 2006-12-28 22:08:53

Od: vohumana <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Dec 2006 23:07:14 +0100, tren R napisał(a):

> zasadniczo wiem co masz na myśli
> ale możesz dac jakiegoś linka?
> moze przestabnę pisać?

Też mam czasem takie omamy :o)

-`@'- (*
vohu _()_ mana

29. Data: 2006-12-28 22:11:02

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Eeee tam. Fajna jazda jest. Czytasz sobie na drugi dzień i nie możesz
> się nadziwić, jakimi to torami myśli przebiegały.

kurwa krzywymi
krzywe tory
włąśnie zadzwonuiły do mnie szczyle na skejpie
byłośmiesznie ciężko
oni młodzi ja stary
zajebista rzecz gadać
tor mi sie skrzywił chyba, przemuś pomóż
cud, że znajduję literówki - ale pewnie najwyżej 30%
przemo - tylko prosta prawda ma sens
niezbecki - to samo
skomplikowana prawda nie jest nęcąca
z punktu widzenia pr to nie możliwe jest sprzdać coś skomplikowanego
prosdty przekaz musi byc
10 przykazań
seks za stanowiska
tropienie ciąż
góno prawda le ludzie to kupią

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

30. Data: 2006-12-28 22:11:56

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Co do 15 - gonię ... w końcu mam urlop.
> Mam koniaczek, zwie się Courvoiser. Jakiś czas temu pytałem się
> przyszłej teściowej czy skosztuje, a na pytanie "a co to jest ?"
> odparłem - kurwozła :)

nas nie dogoniat men
jak ci sie podoba twoja przyszła teściowa?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

Spanie z psem