Jak minął długi weekend w Polsce?

1. Data: 2000-05-03 17:42:58

Temat: Jak minął długi weekend w Polsce?
Od: "Dana B" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Rodacy w Starym Kraju. Jak Wam minął dlugi weekend? Mnie bardzo
malowniczy: na grillowaniu, piknikowaniu i innych wypoczynkach.--

Dana B
http://www.kuchnia.com.pl
Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

1. Data: 2000-05-03 19:51:04

Temat: Re: Jak minął długi weekend w Polsce?
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Witajcie Rodacy w Starym Kraju. Jak Wam minął dlugi weekend?
>
>Dana B

A gdzie bylas?
Nie jestem w starym kraju ale weekend byl zyczliwy. Zrobilam swoja pierwsza
strone, na razie o moim psie - zdjecia psa na tle scierek w kuchni! ale mam
zamiar rozbudowac, byc moze zrobie zdjecia jak wyglada moja kuchnia ktora
generalnie wyremontowalismy ponad rok temu. Mozecie zerknac, adres pod
imieniem.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-05-03 21:05:44

Temat: Odp: Jak minął długi weekend w Polsce?
Od: "Ela Szczerska" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dana B <d...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Witajcie Rodacy w Starym Kraju. Jak Wam minął dlugi weekend? Mnie bardzo
> malowniczy: na grillowaniu, piknikowaniu i innych wypoczynkach.--

Wybraliśmy się starym tramwajem na całą noc (z obowiązkowym grillem) na
objazd miasta.
Grill odbył się o godz. 3 w nocy na pętli Głębokie (Szczecin). Przy blasku
latarek i zapachu pobliskiego lasu, grill o dziwo rozpalił się wyjątkowo
szybko. Na ruszt poszła kiełbasa w eksperymentalnej marynacie (to co mi
wpadło w rękę). Do tego piwo i rozmowy do białego rana.
Podobała mi się wyprawa i musimy to jeszcze powtórzyć.

Ela

1. Data: 2000-05-03 21:14:17

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Evajp <e...@a...com> wrote in message

> [...]
> zamiar rozbudowac, byc moze zrobie zdjecia jak wyglada moja kuchnia ktora
> generalnie wyremontowalismy ponad rok temu. Mozecie zerknac, adres pod

Strona dobra dla Koreanczykow. Oni uwielbiaja boxery.............w potrawce
z ryzem, czosnkiem i kim chi . A Rex nawet apetycznie wyglada...
F.

1. Data: 2000-05-03 21:55:46

Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Strona dobra dla Koreanczykow. Oni uwielbiaja boxery.............w potrawce
>z ryzem, czosnkiem i kim chi . A Rex nawet apetycznie wyglada...
>F.

A czego ludzie nie jedza? Wczoraj czytalam opowiesci o podrozy do Wietnamu i
Laosu, i uczcie z kobry, nawet krew pili (z alkoholem), a potem nalewke na
genitaliach tej kobry (??!!). Ludzina tez jest do spozycia, na wyspie Dominica
(nie dominicana), jest najwieksza populacja Karibow, wyspa jest malo
ucywilizowana, byc moze i jakiegos zablakanego turyste tam i schrupia raz na
jakis czas (nasz przewodnik po wyspie - tubyca, smial sie ze ludzie sa
smaczni).

1. Data: 2000-05-04 01:47:21

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> jakis czas (nasz przewodnik po wyspie - tubyca, smial sie ze ludzie sa

Po co jezdzic do Indochin. Grzechotniki sa przysmakiem w Teksasie. Smakuja
ponoc jak kurczaki.. Ciekawia mnie tylko te genitalia kobry, ze tez meskiej
kobrze nie przeszkadzaja one w pelzaniu ;)))))
Mysle, ze u Ciebie trudno upolowac grzechotnika a w Polsce tym bardziej wiec
podam tylko przepis na koktajl o nazwie
GRZECHOTNIK
Rattlesnake

3 parts Amaretto, 2 parts Kahlua, 1 part
Cream

Layer in a Pony or Shot glass, or Shake &
Strain
Najprosciej po polsku :
3 czesci Amaretto, 2 czesci Kahlua
meksykanski likier kawowy) 1 czesc smietanki
potrzasnac w shakerze, albo w zakreconym
pojemniczku i podawac w szklankach do kokjtajli
Feliks
PS. Przepis jest ze strony : http://cocktails.about.com/food/cocktails/
tam tez kierowac ewentualne zazalenia jesli kogos ten koktajl zemgli ;)))

1. Data: 2000-05-04 04:04:43

Od: dzieciol <p...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Feliks wrote:

> [...]
> na

> Po co jezdzic do Indochin. Grzechotniki sa przysmakiem w Teksasie. Smakuja

Samoloty Lot nie lataja do Teksasu ale codziennie bywaja w Nowym Yorku.
Kilka lat temu glasna byla afera: na pobliskim Long Island masowo ginely
psy. W sprawe wmieszaly sie sluzby lokalne i stanowe. Co sie okazalo-pieski
byly przez zlodziei sprzedawane do chinskich i koreanskich restauracji.
Za funt psiny placono od 6 do 8 dolarow. Juz w potrawce piesek kosztowal
odpowiednio wiecej.
Uwaga, dla amatorow, do restauracji, aby posmakowac pieska czy cos dla nas
rownie egzotycznego, trzeba przyjsc w towarzystwie osoby wladajacej
narzeczem pracownikow restauracji i ta osoba musi byc znana personelowi.

To moze dla nas szokujace ale czytalem kiedys omowienie jakiejs ankiety
kulinarnej: 60% Koreanczykow zeznalo, ze jadlo psine.

A w ogole co sie rusza i rosnie nadaje sie do jedzenia /chinskie-potwierdzone
wielokrotnie przez znanych mi Chinczykow/. /No moze prawie, na dalsze,
me, uszczeglowione pytania zprzeczali by jedli ludzkie mieso-ale kto wie?/

1. Data: 2000-05-04 05:42:30

Od: "krisklos" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy Koreanczyk opowiadal, jak to po zdaniu jakiegos trudnego egzaminu,
pojechali ze znajomymi na iwes kupili od rolnika psa, poczym milo spedzali
czas przy roznie, zakrapiajac miejscowymi trunkami.
BTW W Korei nie jadaja teraz wszystkich psow jak popadnmie, a tylko
specjalnie hodowane odmiany jak brown dog, black dog i hot dog ; ))))))))

1. Data: 2000-05-04 07:41:02

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evajp <e...@a...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com

> A gdzie bylas?
> <eva>
> http://hometown.aol.com/evajp/index.html

Generalnie szwendalam sie po okolicy, a ze mieszkam w Klodzku, to i jest co
ogladac - Gory Stolowe po polskiej i czeskiej stronie, Spalona, Snieznik,
okoliczne wioski, Polanica Zdr. Mozna na piechote, na rowerach, konno,
autkiem...

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2000-05-04 08:58:07

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dana B <d...@n...com.pl> wrote in message news:39106721@news.vogel.pl...
> Witajcie Rodacy w Starym Kraju. Jak Wam minął dlugi weekend? Mnie bardzo
> malowniczy: na grillowaniu, piknikowaniu i innych wypoczynkach.--
>
> Dana B
Witajcie!
Ja spedzilam 2 dni w Jurze Krakowsko-Czestochowskiej, a konkretniej w
Podlesicach. Pod namiotem, przy ognisku, wygrzewajac sie w sloncu i
zwiedzajac okoliczne strony. A pozostale 3 dni poswiecilam na remont kuchni
w moim nowym mieszkanku. Wreszcie skonczony! Teraz zabieram sie za pokoje.
A WY?
Asia

pijak
gotowanie na parze