Mozzarella, gdzie kupić?

1. Data: 2000-05-02 21:21:50

Temat: Mozzarella, gdzie kupić?
Od: "Mijojo Octopus" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Gdzie w Lublinie można kupić oryginalną Mozarellę?
M.O.

1. Data: 2000-05-04 09:06:03

Temat: Re: Mozzarella, gdzie kupić?
Od: "Mycha" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mijojo Octopus napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam Wszystkich!
>Gdzie w Lublinie można kupić oryginalną Mozarellę?
>M.O.

Co prawda nie jestem z Lublina, ale wiem na pewno, ze taki ser mozna kupic w
supermarketach typu geant, real, auchan itp
Mycha

1. Data: 2000-05-04 12:54:51

Temat: Odp: Mozzarella, gdzie kupić?
Od: "krisklos" <k...@m...dmp.corp> szukaj wiadomości tego autora

> Co prawda nie jestem z Lublina, ale wiem na pewno, ze taki ser mozna kupic
> supermarketach typu geant, real, auchan itp
> Mycha

to akurat te, ktorych nie ma w Lublinie ; )))

1. Data: 2000-05-06 05:45:07

Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Mijojo Octopus" <o...@k...net.pl> napisał(a):

>Witam Wszystkich!
>Gdzie w Lublinie można kupić oryginalną Mozarellę?
>M.O.

Oryginalna - chodzi ci o wloska?
Ostatnio widzialam taka pakowana w bialy woreczek z jakimis napisikani i
rysunkami (w kuleczkach i w kawalku) w duzym Aldiku na Czechowie. Jest
to jednak droga sprawa i nie wiem na ile "oryginalna". Takze w Aldiku
sprzedaja polska mozarelle pakowana prozniowo (taka kulka wielkosci
piesci) - calkiem, calkiem (ale na pewno nie to, co jadlam kiedys we
Wloszech), i zwykla i wedzona, oraz na wage, ale ta jest moim zdaniem
troche za sucha - malo serwatki. Pewnie w Leclerku tez cos znajdziesz.

Pozdrawiam

Gosia

1. Data: 2000-05-06 22:37:26

Od: "Mijojo Octopus" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a) w wiadomości:
<4...@4...com>...

>Oryginalna - chodzi ci o wloska?
>Ostatnio widzialam taka pakowana w bialy woreczek z jakimis napisikani i
>rysunkami (w kuleczkach i w kawalku) w duzym Aldiku na Czechowie.

Dzięki Ci Pani!
Z pewnością podjadę rowerkiem i sprawdzę, ponieważ z pomidorkami i bazylią
to istne niebo w gębie.
Serdeczności :-)))
Mijojo Octopus

przepis na tzatziki
Kus-kus
Liscie curry - dluuuugie...3 przepisy
Brakuje Ci pieniedzy?! - MY JE ROZDAJEMY !
Swieto Pracy - 1 Maja