przepis na tzatziki

1. Data: 2000-05-02 19:31:34

Temat: przepis na tzatziki
Od: e...@y...pl (Artur) szukaj wiadomości tego autora

Witamy wszystkich grupowiczow!
Od naszego pobytu dwa lata temu na Krecie jestesmy zakochani w greckiej
kuchni. M.in. bardzo smakuje nam serek tzatziki. Niestety nie mamy czasu,
ani nawet specjalnie pieniedzy, zeby zbyt czesto chodzic do greckich
restauracji. W internecie na stronach poswieconych kuchni nie moglem
znalezc przepisu na ta przystawke. Czy ktos z Was dysponuje moze przepisem
wlasnie na taki serek? Jesli tak to bedziemy wdzieczni za jego podanie.
Serdecznie pozdrawiamy,

Ela i Artur

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-05-03 09:46:47

Temat: Re: przepis na tzatziki
Od: jedrek@__kostecki__.__net (jedrek) szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was dysponuje moze przepisem wlasnie na taki serek?

Niestety mam tylko po angielsku:

http://soar.Berkeley.EDU/recipes/appetizers/recipe39
8.rec
http://soar.Berkeley.EDU/recipes/dips-spreads/recipe
405.rec
http://soar.Berkeley.EDU/recipes/ethnic/greek/tzatzi
ki1.rec
http://soar.Berkeley.EDU/recipes/ethnic/greek/tzatzi
ki-sauce02.html

Jest tego wiecej pod:

http://soar.Berkeley.EDU/recipes/cgi-bin/webglimpse?
query=tzatziki

jedrek
--
-- rychly upadek zachodniej cywilizacji -- http://prawda.pl/ja

1. Data: 2000-05-03 12:45:36

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym sie podpisal tylko pod tym przepisem:
http://soar.Berkeley.EDU/recipes/dips-spreads/recipe
405.rec

Slav

1. Data: 2000-05-05 06:08:27

Od: e...@p...com (Mariusz Marczak) szukaj wiadomości tego autora

On 2 May 2000 21:31:34 +0200, e...@y...pl (Artur) wrote:

> [...]
>wlasnie na taki serek? Jesli tak to bedziemy wdzieczni za jego podanie.

Oto przepisy, ale jest to sos, dodatek do dan, a nie serek:
http://www.kuchnia.3miasto.pl/30_5942.htm
http://www.kuchnia.3miasto.pl/35_853.htm i kolejne przepisy
Smacznego

Mariusz Marczak
Merlin

http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia Polska"
(było: http://friko3.onet.pl/el/kuchnia "Wirtualna Kuchnia Polska")
http://ebowo.vc.pl Kanal IRC #EBowo

Kus-kus
Liscie curry - dluuuugie...3 przepisy
Brakuje Ci pieniedzy?! - MY JE ROZDAJEMY !
Swieto Pracy - 1 Maja
Serwis Makaron i kolejny przepis bieżacego tygodnia !