Re: Jak napisac kondolencje?

From: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak napisac kondolencje?
Date: Wed, 17 Apr 2002 14:21:41 +0200

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9jl3u$54t$...@n...onet.pl...
> Musze dzis wyslac kondolencje, podsuncie dobrzy ludzie jakis pomysl na
> tekst...

To zależy od stopnia Twojej zażyłości z osobą, której masz je przesłać.

Do kogoś bliskiego:

Wiem, że jest Ci trudno po stracie ....... Twoja/Twój ....... był/a
wspaniałym człowiekiem. Pamiętaj, że (myślami) jestem z Tobą.

Oficjalne:
Z prawdziwym żalem przyjęłam informację o śmierci ..... Proszę przyjąć moje
kondolencje.

Monika