Jak nazywają sie te rośliny?

1. Data: 2004-10-03 06:49:35

Temat: Jak nazywają sie te rośliny?
Od: "janko" <j...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak nazywają się rośliny na zdjeciach: http://janko28.webpark.pl/

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

janko

2. Data: 2004-10-03 08:31:30

Temat: Re: Jak nazywają sie te rośliny?
Od: "Łukasz W." <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roślinka nr 2 to chyba jarząb mączny (Sorbus aria)- nie jestem pewien bo prawie
nie ma liści w całości,ale pędy takie jak i jarząba, natomiast roślinka nr 4 to
Datura metel - bieluń jednoroczny. roślinka nr 3 to ślaz zaniedbany (Malva
neglecta)- jest wskaźnikiem azotu. Nie wiem co jest na 1 zdjęciu.wygląda mi to
na jakiś gatunek wierzby.Mam nadzieje że poprawnie zgadłem.
Pozdrawiam.

3. Data: 2004-10-03 13:09:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co jest na 1 zdjęciu.wygląda mi to
> na jakiś gatunek wierzby.

A może to jest rokitnik ??

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-10-03 13:13:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

roślinka nr 3 to ślaz zaniedbany (Malva
> neglecta)- jest wskaźnikiem azotu.

Nie wydaje mi się żeby to była malwa. U mnie bywa to w niskiej formie,
niestety na zdjęciu nie ma porównania z inną rośliną. Ale ten mój chwast
wyrywam normalnie z korzeniem gdy gleba wilgotna, łatwo wychodzi z ziemi.
Ogólnie lepiej plewić ręcznie niż chemicznie pryskając.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-10-03 16:38:50

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"janko" <j...@k...wp.pl> wrote in message

> Jak nazywają się rośliny na zdjeciach: http://janko28.webpark.pl/

Przyslij lepsze zdjecie tego nieznanego drzewa, bo na juz podanym zupelnie
rozmywa sie z tlem (albo wzrok mi sie psuje ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-10-03 17:42:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Przyslij lepsze zdjecie tego nieznanego drzewa, bo na juz podanym zupelnie
> rozmywa sie z tlem (albo wzrok mi sie psuje ;)

Mnie sie chyba psuje jeszcze bardziej, bo w ogole nie widze tam
zadnych zdjec, same podpisy :-(

Moze zrob te strone jak chlopi na wsi, bez zadnych Java Scripts?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-10-03 18:02:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ASW7d.2431$Za4.1784@fe1.columbus.rr.com...
> [...]
| zadnych zdjec, same podpisy :-(
|
| Moze zrob te strone jak chlopi na wsi, bez zadnych Java Scripts?

O, a już myślałam, że tylko u mnie tak głupio komputer ustawiony:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-10-03 18:14:35

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, a już myślałam, że tylko u mnie tak głupio komputer ustawiony:-)))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Oj, komputerowcy ;-) Wystarczy kliknąć na "zdjęcie" a otworzy się w
osobnym okienku :-D

Przemądrzała Miłka

9. Data: 2004-10-03 18:17:58

Temat: Re: Jak nazywają sie te rośliny? - >OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| > |

| Oj, komputerowcy ;-) Wystarczy kliknąć na "zdjęcie" a otworzy się w
| osobnym okienku :-D

Jakie "zdjęcie", nawet prostokącika z krzyżykiem nie ma! Chyba jednak masz
zdjęte jakieś zabezpieczenia;-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-10-03 18:41:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie "zdjęcie", nawet prostokącika z krzyżykiem nie ma! Chyba jednak masz
> zdjęte jakieś zabezpieczenia;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Hmm, ja jestem tylko właścicielką mojego kompa a całą resztą zawiaduje
mój Luby ... u mnie się to wszystko "samo" robi ;-)

Serdecznie Miłka

Dzień Działkowca w ogrodzie Róża w Słupcy
Aktinidie
Cytryna - odpadly owoce :(
Jak i czym sie pozbyć ostu z działki
ogólnie