ogólnie

1. Data: 2004-10-02 13:50:23

Temat: ogólnie
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

piękny dzień dziś u nas, popracowałam na ogródku, posiedziałam i popatrzyłam
nasunęły mi się następujące wnioski:
muszę pozbyć się dwóch sosen jedna ok 1m druga ze 2 m, są chętni ?
usunąć samosiejkę chyba brzoskwini jest chętny ?
usunąć świerka srebrnego, wysoki :( ok 3. pójdzie chyba na choinkę na Boże
Narodzenie, może chętny się znajdzie ?
spryskać roundapem alejkę, bo zarosła okropnie na trawę chyba chętnych nie
będzie ;-)

pozdr
Ania

--
chcesz napisać na priv usuń no.spam z adresu

http://ania.org.pl
mapa grupy pl.rec.ogrody
www.ogrody.agrosan.pl/mapa

2. Data: 2004-10-03 09:31:34

Temat: Odp: ogólnie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cjmbpi$ia9$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Narodzenie, może chętny się znajdzie ?
> spryskać roundapem alejkę, bo zarosła okropnie na trawę chyba chętnych nie

I wybetonować wszystko, i wybetonowac!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nie żal ci tego????
J,

3. Data: 2004-10-03 09:53:17

Temat: Re: ogólnie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik Ania Onet <a...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup

| popatrzyłam

Nie da się niczego zrobić sekatorem? Sosny całkiem nieźle reagują na cięcie,
zarówno młodych przyrostów, jak i starszych gałęzi - można utrzymać rozmiary
drzewka w ryzach. Szczególnie zaczynając od małego!

Z pewną nieśmiałościa - jakowyś baranów w okolicy nie ma? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-10-03 10:01:52

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cjoibo$nf5$...@a...news.tpi.pl...

> Szczególnie zaczynając od małego!

Od małego zawsze warto zacząć :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2004-10-03 11:44:52

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da się niczego zrobić sekatorem?
Szczególnie zaczynając od małego!

Ależ Barbaro. Do małego z sekatorem? Nie dość, że mały to jeszcze go
ciachnąć?

Pozdrawiam jakoś tak skojarzeniowo:-))
skryba

6. Data: 2004-10-03 12:13:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| Szczególnie zaczynając od małego!

| Ależ Barbaro. Do małego z sekatorem? Nie dość, że mały to jeszcze go

Jak skojarzeniowo, to ja jestem krwiożerczy osobnik. Szczególnie z sekatorem
w łapce:-))

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-10-03 12:40:46

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:
> muszę pozbyć się dwóch sosen jedna ok 1m druga ze 2 m, są chętni ?
> usunąć samosiejkę chyba brzoskwini jest chętny ?
> usunąć świerka srebrnego, wysoki :( ok 3. pójdzie chyba na choinkę na Boże

Taki 3 metrowy świerk ma na pewno więcej niż 5 lat. Czytałaś wątek
"Roundap na drzewa"?.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2004-10-03 13:23:19

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> I wybetonować wszystko, i wybetonowac!!!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> Nie żal ci tego????
> J,

mam ok. 60 świerków i sosen na ok. 1400 m2 działki w tym dom
nie żal, nie ma miejsca na inne rośliny
tego coby mi było żal to nie wytnę

pozdr
Ania

9. Data: 2004-10-03 13:23:59

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od małego zawsze warto zacząć :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

sekatorem ?

pozdr
Ania

10. Data: 2004-10-03 13:24:44

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Roundap na drzewa"?.

czytałam, ale ja mam porządnych sąsiadów :)

pozdr
Ania

Jaka piła spalinowa
zywoplot