Jak nie wychować córki na dziwkę

111. Data: 2008-11-24 09:30:52

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
news:ggdsbe$fv2$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> znaczy co? nagosc to patologia?? tos mnie szczerze zaskoczyl

A to zdaje się zależy w którą stronę... Na przykład chłopiec w damskiej
szatni na basenie patologią nie jest. Patologią jest, że niektórym kobietom
to przeszkadza...

Agnieszka (a tak mi się jakiś flejm przypomniał...)

112. Data: 2008-11-24 09:38:48

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> [...]
> kobietom to przeszkadza...
>
> Agnieszka (a tak mi się jakiś flejm przypomniał...)

tez go pamietam :) a ostatnio bylem w parku wodnym w Krakowie, dwoch
gosci w ogole sie nie krepowalo, zamiast pojsc do przebieralni wypieli
gole dupy przy szafkach nie patrzac, ze obok sa dziewczyny/kobiety

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

113. Data: 2008-11-24 09:49:01

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> tez go pamietam :) a ostatnio bylem w parku wodnym w Krakowie, dwoch
> gosci w ogole sie nie krepowalo, zamiast pojsc do przebieralni wypieli
> gole dupy przy szafkach nie patrzac, ze obok sa dziewczyny/kobiety

Pewnie Niemcy ;)

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

114. Data: 2008-11-24 09:52:31

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> tez go pamietam :) a ostatnio bylem w parku wodnym w Krakowie, dwoch
> gosci w ogole sie nie krepowalo, zamiast pojsc do przebieralni wypieli
> gole dupy przy szafkach nie patrzac, ze obok sa dziewczyny/kobiety

Szatnia jest koedukacyjna?

Stalker, jeśli tak to nie widzę problemu

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

115. Data: 2008-11-24 09:53:06

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Pewnie Niemcy ;)

Niemcy czy nie Niemcy, jak bym mial kij to bym strzelil w te golizne :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

116. Data: 2008-11-24 09:54:02

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Szatnia jest koedukacyjna?
>
> Stalker, jeśli tak to nie widzę problemu

to po co jest przebieralnia? :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

117. Data: 2008-11-24 10:18:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> to po co jest przebieralnia? :)

Dla tych co się wstydzą...

Stalker

--
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

118. Data: 2008-11-24 10:20:32

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yakhub" :

> Nie zapominajcie, że kiedyś liceum to była elita społeczeństwa,
> minimalny odsetek.... Dzisiaj jest niestety trochę inaczej...

O, to to.

Ale teraz też są różne licea i inne szkoły też.

Zjawisko na pewno istnieje.

Moi synowie (22 i 17) nie chodzą na imprezy, dyskoteki itd (nawet jak są
organizowane w szkole).
Mają swoje twarzystwo, związane z górami.
Mam nadzieję że wychowałam ich na tyle aby nie korzystali z takich "ułatwień".

B.

119. Data: 2008-11-24 10:33:43

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Dla tych co się wstydzą...

ale tylko na basenie czy w ogolnosci?

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

120. Data: 2008-11-24 10:34:51

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.11.2008, o godzinie 10.24.15, na pl.soc.dzieci.starsze, gazebo
napisał(a):

> znaczy co?

Znaczy nie dla jaj.

> nagosc to patologia??

Nie sama w sobie. Ale łażenie pod domu na golasa przy dzieciach to
dewiacja - normalne to nie jest.
No dobra... czekam teraz na tych, co to się kąpią, wychodzą z wanny,
załatwiają się itp. i im dziecko nagle do łazienki wpadło.

> tos mnie szczerze zaskoczyl

Nie pierwszy i nie ostatni raz.

*Habeck* - może się coś rozkręci
- Schutzbach