Jak nie wychować córki na dziwkę

311. Data: 2008-11-26 18:53:22

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2008, o godzinie 04.45.50, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> taki to ma szczescie :)

Już samo to, że rozmawiamy to szczęście. :)
Pomyśl ile rzeczy musiało się po drodze zdarzyć!

> no wiesz! tez cos.

No co? Przyjdzie odpowiedni czas to się podciągać będą. :)

Weź duuuużo! :)

*Habeck*
- Schutzbach

312. Data: 2008-11-26 18:54:58

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2008, o godzinie 17.44.17, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> ale po co, zebys sie ciagle wymigiwal i przekrecal swoja pozycje wciskajac
> kit o problemach z czytaniem postow?? juz to kiedy przerabialam z Toba, jak
> Cie przycisnelam do muru to zaden cytacik sie nie pojawil....

Słyszałem, że nie ważne jak się zaczyna, ważne jak się kończy. :)

*Habeck*
- Schutzbach

liczenie
Drzewo genealogiczne