Jak nie wychować córki na dziwkę

91. Data: 2008-11-22 16:02:15

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4926d106$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "xcichy"

> Na poprzednich pokoleniach młodych mężczyzn został? Nie udawajmy, że płatny
> seks jest odkryciem XXI wieku. Zawsze miał swoje miejsce w społeczeństwie.
> Obniżenie wieku prostytutek i bardziej liberalne podejście są jedynymi
> zmianami, meritum jest dalej takie samo: transakcja kupna-sprzedaży.

Jakie obniżenie? W XIX wieku też się prostytuowały nastolatki.

Qra

92. Data: 2008-11-22 16:09:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:gg6fae$pn6$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Mówię co widziałem.

Widocznie na używaną wyglądała.

Qra

93. Data: 2008-11-22 16:11:40

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> a co z wychowaniem chlopcow ?

Nauczyć, że za pracę należy się godziwe wynagrodzenie.

Qra

94. Data: 2008-11-22 16:55:11

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości
> Harun al Rashid pisze:

> Po 40-tce człowiek ma trochę z... ;)

Chyba raczej prze... ;-)

Aga

95. Data: 2008-11-22 18:49:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

> Chyba raczej prze... ;-)

Afcależebonie ;-P

Qra

96. Data: 2008-11-22 19:10:18

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.11.2008, o godzinie 17.00.37, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Jak chcesz zwalić całą winę za degenerację społeczeństwa na media - prociem
> bałdzo.

Ależ nie chcę. To takie sprzężenie zwrotne. Zresztą media to społeczeństwo
także.

> Jak uważasz, że to wina najbliższego i tego nieco dalszego otoczenia - też masz
> rację.

Ależ nie. Nie chodzi _tylko_ o otoczenie. To jedna z rzeczy budująca
charakter.

> Może po prostu ostaną się tylko najsilniejsi albo najbardziej cwani.

W efekcie można ich nazwać najinteligentniejszymi - bo przeżyli. :)

*Habeck*
- Schutzbach

97. Data: 2008-11-22 20:06:15

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <b...@a...pl> napisał(a):

> a co z wychowaniem chlopcow ?

jak ma sie chlopca to trzeba jego pilnowac, a jak sie ma corke, to trzeba
cale miasto (pilnowac).

poza tym chlopiec to sie musi wyzyc, a dziewczynka ma byc dziewica do
slubu!!!- chlopca wiec wysyla sie do Francji, a dziewczynka plasa na
wiejskim zagonie.

i.

98. Data: 2008-11-22 21:59:09

Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> writes:

> Kurcze... ile Wy lat macie? Ja albo miałem jakieś sterylne środowisko, albo
> co... normalnie nie pamiętam, żeby siakieś 20 lat temu laska z bele kim za
> 40zł szła się seksić.

Bo 20 lat temu było jeszcze przed denominacją.

eloy
--
-------e-l-o-y----------------------------e-l-o-y-@-
k-o-f-e-i-n-a-.-n-e-t------

jak to dobrze, że są oceany - bez nich byłoby jeszcze smutniej

99. Data: 2008-11-23 07:48:09

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska pisze:

> Chyba raczej prze... ;-)

Nie wiem, jeszcze nie mam ;-) . Taka piosenka mi się przypomniała... ;P

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

100. Data: 2008-11-23 16:31:52

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Znana z tego, że kiedyś zatrzasnęła się w solarium.
JaC

-----

> A kto to jest Jola R.?

liczenie