Jak nie wychować córki na dziwkę

81. Data: 2008-11-21 20:06:52

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwk
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 14.52.17, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> spadaj, ja tu sama jestem i niech...tak zostanie :)

I nie wiem czy to dobrze, czy źle!?
Tak we dwoje? :)

*Habeck*
- Schutzbach

82. Data: 2008-11-21 20:08:04

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 14.53.05, na pl.soc.dzieci.starsze, Adam
Moczulski napisał(a):

> Albo mało spostrzegawczy jesteś. Jak spotkasz teraz swoją koleżankę z
> podstawówki i ona wygląda jak własna babcia, to z dużym
> prawdopodobieństwem możesz założyć że zaczynała pracę w wieku lat 13.

Mam kila takich, ale jak już wspomniano, to nie były dziewczyny, które
chodziły z podniesioną głową.

Zauważyliście, że o kobietach rozmawiamy?

*Habeck*
- Schutzbach

83. Data: 2008-11-21 20:09:00

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 14.50.25, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> a moze to dziewczyny z zawodowki byly...w liceum, w mojej klasie, czy nawet
> w odstwowoce to cakiem porzadni ludzie byli, i som dalej ;))

No właśnie nie wiem czy liceum to inna planeta... ale o tych co się w
liceum szlajają też da się informacje znaleźć.

*Habeck*
- Schutzbach

84. Data: 2008-11-21 20:09:51

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 16.44.33, na pl.soc.dzieci.starsze, Szpilka
napisał(a):

> Ja to czasem słyszałam jakies szkolne plotki, że ta czy ta to już z
> chłopakiem tenteges. Ale tak żeby za kasę, to nie słyszałam o żadnej
> koleżance.

No to już wiemy. To zwykłe urban legens są. A prasa jak zwykle tym się
żywi.

*Habeck*
- Schutzbach

85. Data: 2008-11-21 20:10:05

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 15.31.00, na pl.soc.dzieci.starsze, pamana
napisał(a):

> a co z wychowaniem chlopcow ?

No właśnie.

*Habeck*
- Schutzbach

86. Data: 2008-11-21 20:28:18

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.11.2008, o godzinie 15.23.32, na pl.soc.dzieci.starsze, xcichy
napisał(a):

> Na dorosłych mają a na dzieci nie mają?

Oczywiście. Po dzieciach to spływa, bo nie myślą, a po dorosłych nie, bo
wręcz odwrotnie.

*Habeck*
- Schutzbach

87. Data: 2008-11-22 00:31:57

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> No właśnie nie wiem czy liceum to inna planeta... ale o tych co się w
> liceum szlajają też da się informacje znaleźć.

ma pewno. Liceum nie jest od razu gwarancja "swietosci". W tym moim, za
moich czasow, byly "lepsze" i "gorsze" klasy. Mi sie udala taka
parzadnicka.:)) Alkoholu u nas niet, papierosy tez byly poza moda, reszty
nie wspominajac. A teraz tez sa przeciez rozne licea.

i.

88. Data: 2008-11-22 09:32:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Moje pytanie _nadal_ aktualne.

To pytaj dalej.

Qra, nie prowadzę takich statystyk

89. Data: 2008-11-22 10:30:33

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.11.2008, o godzinie 10.32.49, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> To pytaj dalej.

No to nadal aktualne. :)

> Qra, nie prowadzę takich statystyk

Ale odpowiedzi znasz... znaczy pytania sugerujące. :)

*Habeck*
- Schutzbach

90. Data: 2008-11-22 16:00:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to nadal aktualne. :)

> Ale odpowiedzi znasz... znaczy pytania sugerujące. :)

Jak chcesz zwalić całą winę za degenerację społeczeństwa na media - prociem
bałdzo.
Jak uważasz, że to wina najbliższego i tego nieco dalszego otoczenia - też masz
rację.
Może po prostu ostaną się tylko najsilniejsi albo najbardziej cwani.

Qra, best of the best

liczenie
Drzewo genealogiczne
Prezenty AD 2008