Jak nie wychować córki na dziwkę

301. Data: 2008-11-26 08:55:39

Temat: Re: Jak nie wychować córki na dziwkę
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:czk7tvv4qa94.dlg@habeck.pl...

> Pomarszczoną!

Pusta może się pomarszczyć.

Qra

302. Data: 2008-11-26 14:22:08

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2008, o godzinie 01.14.57, na pl.soc.dzieci.starsze, Harun al
Rashid napisał(a):

> Jeszcze nie, jutro poczytam.

Koniecznie! Będziesz miała ubaw i może trochę się przestraszysz. :)

Na śniadanie przeczytałem sobie odpowiedzi kolegi gazebo, wziąłem do
serca Twój post o tym żem troll i zdałem sobie sprawę, że ciągnięcie
tego spektaklu w tym momencie będzie prowadziło nie tylko do ośmieszania
się kolegi gazebo, ale także mnie - bo z nim dyskutuję. Dzienks Harun.

*Habeck*
- Schutzbach

303. Data: 2008-11-26 16:44:17

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@c...net> napisał(a):

> tez masz problemy z czytaniem postow jak on? jak chcesz to mozemy to
> ciagnac, jakos sie podziele

ale po co, zebys sie ciagle wymigiwal i przekrecal swoja pozycje wciskajac
kit o problemach z czytaniem postow?? juz to kiedy przerabialam z Toba, jak
Cie przycisnelam do muru to zaden cytacik sie nie pojawil....

o penisie i jego zyciu w wannie pisales, nawet jesli nie o sobie,
wytlumaczen na ten stan rzeczy miales cale mnostwo, i niczym innym w tym
momencie nie pisalam...

i.

304. Data: 2008-11-26 16:45:16

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@c...net> napisał(a):

> czego i tobie zycze :)

nie narzekam, dziekuje.

i.

305. Data: 2008-11-26 16:46:11

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@c...net> napisał(a):

> bo znam swoj organizm, proste jak drut

czyli dobrze czytam posty,
i.

306. Data: 2008-11-26 18:00:34

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:
> [...]
> tego spektaklu w tym momencie będzie prowadziło nie tylko do ośmieszania
> się kolegi gazebo, ale także mnie - bo z nim dyskutuję. Dzienks Harun.

blagasz o flejm i wymiekasz

--
The Gnome

307. Data: 2008-11-26 18:02:36

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> ale po co, zebys sie ciagle wymigiwal i przekrecal swoja pozycje wciskajac
> kit o problemach z czytaniem postow?? juz to kiedy przerabialam z Toba, jak
> Cie przycisnelam do muru to zaden cytacik sie nie pojawil....

nie wiem po co, widocznie chcialas

> o penisie i jego zyciu w wannie pisales, nawet jesli nie o sobie,
> wytlumaczen na ten stan rzeczy miales cale mnostwo, i niczym innym w tym
> momencie nie pisalam...

a pewnie, tylko, ze ja nie wbijam sie na faceta, ktory nie chce isc do
wanny z dzieckiem, to robi Habeck

--
The Gnome

308. Data: 2008-11-26 18:03:55

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> nie narzekam, dziekuje.

no to spoko :)

--
The Gnome

309. Data: 2008-11-26 18:05:33

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> czyli dobrze czytam posty,

chyba nie chodzi o to jak kto czyta posty tylko jak nieprawdopodobne
konfabulacje z nich wyciaga, mnie nie zalezy zeby sie z toba w tym
spierac, suma sumarum to ja cie poniekad przeprosilem

--
The Gnome

310. Data: 2008-11-26 18:51:31

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.11.2008, o godzinie 09.55.39, na pl.soc.dzieci.starsze, Qrczak
napisał(a):

> Pusta może się pomarszczyć.

Pełna też.

*Habeck*