Jak obciac wlosy?

1. Data: 2004-11-23 15:10:07

Temat: Re: Jak obciac wlosy?
Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@g...pl> wrote in message
news:coog5i$mrd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zaraz wstawie zdjecie na stronke na republika.pl i dam linka.
> Daj mi kilka minut

Beeeep.
Czas minal.
Gdzie ta fota? Obiecuje, ze na pewno doradze, jak zobacze, that is.

svenja

1. Data: 2004-11-23 15:10:29

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Svenja Svensson" <a...@g...pl> wrote in message

> Ok, ale najpierw Ty

Alez to ja nie potrzebuje konsultacji w sprawie fryzury :-)

svenja

1. Data: 2004-12-01 23:56:36

Temat: Jak obciac wlosy?
Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki dylemat, bo co jakis czas zmieniam fryz.
Moze nie jest to zmiana diametralna, ale czasem widac roznice.
Teraz tez chce z tym cos zrobic, ale nie mam pomyslu.
Myslalem o tym zeby sciac sie naprawde krotko, na kilka milimetrow, ale
zupelnie nie wiem czy bedzie mi to pasowac.
Przyjalem opcje: 3mm u gory i 1 mm po bokach, bez widocznych granic.
Mam sztywne i trudno ukladajace sie wlosy, dlatego juz sobie wyobrazam jak
beda mi sterczec kiedy zaczna odrastac - niech to szlag. TO powod dla
ktorego od lat sie nie scinam na krotko. Normalnie po myciu szamponem i ich
wyschnieciu mam taka szope jak Zdzislawa Sosnicka 20 lat temu, choc ktos
powiedzial mi, ze wyglada to dobrze (akurat!).
Bez pianki/zelu/innego gowna nie wychodze z domu po tym jak wyschna mi wlosy
umyte szamponem.
Powinienem sie skusic?
Moze bede wygladal jak jeden z przyglupow z blokowiska? Chyba nie, bo tak
tepej mordy nie mam, ale cholera wie jak bedzie mi to pasowac. Mam obawy i
to mnie tez hamuje.
Chyba ze polecacie Kolezanki cos zupelnie innego, moze jakas propozycja?
Tylko prosze nie polecac mi fryzury jaka maja ci amerykanscy pieknisie z
serialu Moda na sukces, bo jak kiedys PRZYPADKOWO wlaczylem i zobaczylem, to
stwierdzilem ze wygladaja jak cioty - wole Dylana z BH 90210 (przynajmniej
tak fajnie marszczyl czolo i brwi).
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-12-02 00:21:00

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz tez chce z tym cos zrobic, ale nie mam pomyslu.

Zdjecie pokaz to cos sie wymysli. Moze byc czarny pasek na oczach, jeslis
Ja lubie jak facet ma takie troche zmierzwione wlosy, nie za krotkie nie za
dlugie, takie celowo nieuporzadkowane. Ale to trzeba tez wiedziec co komu
pasuje.

> [...]
> serialu Moda na sukces, bo jak kiedys PRZYPADKOWO wlaczylem i zobaczylem,

No no, Rich to prawdziwy mencizna :-)

- wole Dylana z BH 90210 (przynajmniej
> tak fajnie marszczyl czolo i brwi).

I jezdzil na moturze!!!

svenja

1. Data: 2004-12-02 08:19:24

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Bluzgacz mnie niestety
powstrzymują:

(...)
> [...]
> tepej mordy nie mam, ale cholera wie jak bedzie mi to pasowac. Mam obawy i
(...)
Ważne są również aspekty zdrowotne.
Najgorsza jest co roku zima, zastanawiałeś się jak ją przetrzymasz gdy
włoski takie krótkie? Kiedy wicher wieje, gdy pogoda w kratkę pamiętać
będziesz musiał o czapce.

cycaty

1. Data: 2004-12-02 10:52:54

Temat: [OT] Re: Jak obciac wlosy?
Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):
> Kiedy wicher wieje, gdy pogoda w kratkę pamiętać
> będziesz musiał o czapce.

pamiętać o czapce akurat warto niezależnie od długości włosów. bardzo często
widzę na ulicy osoby w grubych płaszczach, a trzęsące się z zimna - bo bez
czapki. w ten sposób organizm traci ok. 30% ciepła i żaden płaszcz na to nie
pomoże. również ważne jest zadbanie o to, by stopom było ciepło.

1. Data: 2004-12-02 14:22:49

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał
> Mam sztywne i trudno ukladajace sie wlosy, dlatego juz sobie
wyobrazam jak
> beda mi sterczec kiedy zaczna odrastac - niech to szlag.

Jak zaczynaja odrastac to sie znowu obcina przeciez...
Gorzej, jezeli nowa fryzura Ci nie spasuje i bedziesz musial zapuscic,
czyli przetrzymac najgorszy etap, kiedy juz sa zbyt dlugie ale jeszcze
zbyt krotkie...
A tak a propos innego gowna do wlosow, o ktorym piszesz - uzywales
kiedykolwiek gumy? Do ukladania wlosow na glowie oczywiscie.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-12-02 20:57:04

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MałGosia" <g...@o...pl> wrote in message

> A tak a propos innego gowna do wlosow, o ktorym piszesz - uzywales
> kiedykolwiek gumy? Do ukladania wlosow na glowie oczywiscie.

Co takiego?????
Jakiej gumy? Pewnie arabskiej, hehe
Prosze o wyjasnienie

1. Data: 2004-12-02 20:58:20

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Svenja Svensson" <a...@g...pl> wrote in message

> Zdjecie pokaz to cos sie wymysli. Moze byc czarny pasek na oczach, jeslis
> wstydliwy :-)

Ok, ale najpierw Ty

> [...]
za
> dlugie, takie celowo nieuporzadkowane. Ale to trzeba tez wiedziec co komu

Mi nic nie pasuje, ale to o czym piszesz wyglada najlepiej (czyt.
najmniejsze zlo)

1. Data: 2004-12-02 20:59:03

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message

> Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Bluzgacz mnie niestety
> powstrzymują:

Dlaczego?
--

Bluzgacz