Piekący krem pod oczy

1. Data: 2004-12-01 15:03:13

Temat: Piekący krem pod oczy
Od: "Ewcia" <e...@h...com.spam.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kupiłam sobie krem pod oczy, który po nałożeniu powoduje, że strasznie
zaczyna piec skóra pod oczami, ale już po kilku minutach przestaje. Oprócz
tego pieczenia, to sobie bardzo chwalę ten krem i zastanawiam się czy
powinnam go odstawić (być może to pieczenie jest obiawem alergii) czy używać
dalej.
Może któraś z Was miała podobne problemy i poradzi co z tym fantem zrobić.

Dodam jeszcze, że krem jest firmy ROC (kupiony w NL).

Pozdrawiam,

E.

1. Data: 2004-12-01 15:24:01

Temat: Re: Piekący krem pod oczy
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewcia" wrote in message news:cokmf5$r43$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Może któraś z Was miała podobne problemy i poradzi co z tym fantem zrobić.
> Dodam jeszcze, że krem jest firmy ROC (kupiony w NL).

Nie uzywac?
Mi wyglada, ze jestes uczulona na jakis skladnik tego kremu...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-12-01 18:58:05

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewcia napisał/a w news:cokmf5$r43$1@inews.gazeta.pl:

> Kupiłam sobie krem pod oczy, który po nałożeniu powoduje, że
> strasznie zaczyna piec skóra pod oczami, ale już po kilku
> minutach przestaje.

Jeżeli ten krem Ci odpowiada, to używaj dalej. Nie zdziw się jednak,
jeśli za jakiś czas będziesz musiała pilnie odwiedzić
dermatologa/okulistę.

> Oprócz tego pieczenia, to sobie bardzo
> chwalę ten krem i zastanawiam się czy powinnam go odstawić (być
> może to pieczenie jest obiawem alergii)

Nie wiem, czego objawem może być pieczenie, raczej nie alergii, jak
już coś, to podrażnienia. Zobacz, czy w składzie nie ma alkoholu,
chociaż w kremie pod oczy nie powinien się znajdować.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-01 20:11:51

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewcia" <e...@h...com.spam.wytnij.to> napisał w wiadomości

> Dodam jeszcze, że krem jest firmy ROC (kupiony w NL).

Nie ma tam aby wit C w nim, albo retinolu?
Jak on się nazywa dokładnie?
Cos mi się tak kojarzy, że ta firma robi dość silne kosmetyki z wit C i/lub
retinolem, przeznaczone dla skóry mocno dojrzałej, ze spora ilością
zmarszczek, wymagającej bardzo intensywnej pielęgnacji.
Taki krem nakładany na skórę wrażliwą, faktycznie może powodować
podrażnienia, a przy dłuższym stosowaniu i wystawianu na słońce, np
przebarwienia.

Ile Ty właściwie masz lat? Może ten krem po prostu zbyt na wyrost sobie
kupiłaś, może trochę zbastuj zanim sobie krzywdę zrobisz?
Ja bym taki piekący krem odstawiła.
Sowa

1. Data: 2004-12-01 20:54:34

Od: "Ewcia" <e...@h...com.spam.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

> Ile Ty właściwie masz lat? Może ten krem po prostu zbyt na wyrost sobie
> kupiłaś, może trochę zbastuj zanim sobie krzywdę zrobisz?
> Ja bym taki piekący krem odstawiła.
> Sowa

Krem nie jest przeznaczony do cery dojrzałej. Ma działanie nawilżające, a
dokładniej jest to "moisturising and anti-fatigue cream". Mam 23 lata, więc
nie sądzę, że
problemem jest, źle dobrany krem do rodzaju cery. Najprawdopodobniej jest w
nim jakiś składnik na króry nie najlepiej reaguje...niestety.

Ale może skoro już o tym mowa, to możecie mi polecić jakiś krem pod oczy,
który jest sprawdzony na wrażliwj skórze?

Pozdrawiam!

E.

1. Data: 2004-12-02 15:21:54

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewcia" <e...@h...com.spam.wytnij.to> wrote in message
> Ale może skoro już o tym mowa, to możecie mi polecić jakiś krem pod
> oczy,
> który jest sprawdzony na wrażliwj skórze?

Wyprobuj kremy Flosleku
Zwlaszcza ten:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=647346517b4c6867c144eb57161bd394&cmd=details&i
temid=3594

Ja uzywam tez tego - dobrze sie sprawuje mimo ze nie jest to typowy krem
pod oczy:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=647346517b4c6867c144eb57161bd394&cmd=details&i
temid=2680

Pozdrawiam
iska

Codzienne mycie włosów