Jaki prezent

1. Data: 2004-12-01 08:16:28

Temat: Jaki prezent
Od: "Leszek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ja troszkę z innej beczki. Korzystając z okazji, że wpada tu
przeważnie płeć piękna chciałbym się zapytać co można kupić fajnego dla
dziewczyny na Mikołaja. Prezent, który ucieszyłby każdą dziewczynę. Pomóżcie,
bo nie wiem co kupić

1. Data: 2004-12-01 08:45:35

Temat: Re: Jaki prezent
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek napisał:

> [...]
> dziewczyny na Mikołaja. Prezent, który ucieszyłby każdą dziewczynę. Pomóżcie,

Ja najbardziej się cieszę z ksiązek i szpejów okołorowerowych :)
Czyli coś z tego, co dziewczyna lubi, bo raczej nie ma takiego tworu,
jak "każda dziewczyna". Kosmetyki lubię kupiowac sama, wyłącznie.
--
pa, Basia

1. Data: 2004-12-01 09:15:23

Od: "Tulipanna" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie tam ucieszyłby ładne perfumy ;-)
jak jesteście już ze sobą jakiś czas to z pewnością wiesz, jakie nuty
zapachowe lubi Twoja luba...
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-12-01 09:24:43

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> a mnie tam ucieszyłby ładne perfumy ;-)
> jak jesteście już ze sobą jakiś czas to z pewnością wiesz, jakie nuty
> zapachowe lubi Twoja luba...
> Pozdrawiam.

Niestety znam Ją bardzo krótko i nie wiem jakich używa perfum :(
Więc perfumy odpadają jako prezent. Jeżeli nie trafi się w gust to można nieźle
się przejechać :)

1. Data: 2004-12-01 09:28:23

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czyli coś  z tego, co dziewczyna lubi, bo raczej nie ma takiego tworu,
> jak "każda dziewczyna". Kosmetyki lubię kupiowac sama, wyłącznie.

O tak, myślałem też o książce. Tylko jaka to ma być ??? Kosmetyki odpadają ,
napisałem to już w innym miejscu.

1. Data: 2004-12-01 09:31:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 10:28:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *l...@w...pl* skreślił te oto słowa:

> O tak, myślałem też o książce. Tylko jaka to ma być ??? Kosmetyki odpadają ,
> napisałem to już w innym miejscu.

Jeśli kosmetyki odpadają - to zasadniczo trafiłeś na złą grupę, to jest
pl.rec.uroda, a nie pl.soc.kobiety.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-12-01 09:43:23

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl wrote:

> O tak, myślałem też o książce. Tylko jaka to ma być ???

Przypomnialo mi sie to:
http://www.joemonster.org/article.php?sid=3777
(MSPANC).

Mnie by ucieszyly pachnace swieczki i ladne swieczniki, dobra
herbata z herbaciarni z filizanka lub dwoma do kompletu, farby
do decoupage, "Ania z Zielonego Wzgorza" po angielsku, dobry fitr
polaryzacyjny 49 mm, kieszonkowy statyw, slownik techniczny
pl-en na CD. I pewnie masa innych rzeczy, ale jeszcze nie pilam
kawy i nie chce mi sie wymyslac ;)

Wybacz, ale naprawde sadzisz, ze ktos Ci cos sensownego
na grupie podpowie, skoro nie zna ani Ciebie, ani
Twojej dziewczyny?

BA

1. Data: 2004-12-01 09:48:12

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wybacz, ale naprawde sadzisz, ze ktos Ci cos sensownego
> na grupie podpowie, skoro nie zna ani Ciebie, ani
> Twojej dziewczyny?

Ja niestety odnoszę wrażenie że on sam też jej nie zna...

O czym marzą wszystkie dziewczyny? O facecie, który wykaże się inicjatywą,
odwagą i poczuciem humoru w życiu, m.in też w wyborze prezentu.

Agata

1. Data: 2004-12-01 10:18:10

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek <l...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> przeważnie płeć piękna chciałbym się zapytać co można kupić fajnego dla
> dziewczyny na Mikołaja. Prezent, który ucieszyłby każdą dziewczynę.

mnie najbardziej cieszy, jak mój TZ kupuje mi coś, o czym marzę, a o czym
dowiedział się z rozmowy ze mną - niez bezpośrednio oczywiście, tylko sobie
wywnioskował. kosmetyki lubię sobie kupować sama, no, chyba, że marzę o
jakimś drogim cudeńku i on o tym wie. a poza tym lubię książki, głównie po
angielsku, może być Agatha Christie, Rowling, Fielding, Conan Doyle,
Pratchett albo jakieś babskie czytadła (w księgarni Ci doradzą). lubię
dostawać elegancką bieliznę lub koszulki nocne, wypatrzone wcześniej przeze
mnie szaliki itp. nie wiemy, co Twoja dziewczyna lubi, więc trudno coś
doradzić. mam np. koleżankę, która po prostu nie lubi czytać, więc kupowanie
jej książek na pewno jej nie ucieszy. za to lubi różne bibeloty, których ja
nie znoszę.

1. Data: 2004-12-01 10:20:41

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> O czym marzą wszystkie dziewczyny? O facecie, który wykaże się inicjatywą,
> odwagą i poczuciem humoru w życiu, m.in też w wyborze prezentu.

Masz rację, znam Ją bardzo krótko, zbyt krótko aby wiedzieć co chciałaby
dostać. Gdybym wiedział, że będę tak "kopany" na tym forum, to z pewnością nie
napisałbym tego posta. A prezent już mam upatrzony, tylko sądziłem że " a może
jednak coś innego". Miłego dnia Agato

Promocje w aptekach?
To ja - narcyz sie nazywam:-)
Wymowa