[gdzie we Wro] fryzjer z BAR-u

1. Data: 2004-12-01 09:29:11

Temat: [gdzie we Wro] fryzjer z BAR-u
Od: "Darka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przyznam, że nie mam najlepszego zdania o programie i uczestnikach BARu, ale
jestem pod wrażeniem zmieniających się fryzur barowiczów. Ponoć
odpowiedzialny jest za nie fryzjer-stylista z Wrocławia (Okił?). Czy ktoś z
Was orientuje się gdzie urzęduje ten 'fryzuro-mistrz', jakie stawki i za co
dyktuje?
Darka

1. Data: 2004-12-01 14:12:49

Temat: Re: [gdzie we Wro] fryzjer z BAR-u
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Was orientuje się gdzie urzęduje ten 'fryzuro-mistrz', jakie stawki i za

Ja tam byłam, to jest na pl. Pereca. Strzygł mnie niejaki Jasiek - młody
gościu, ale z talentem. Wyszłam dosyć zadowolona. Gorzej z cenami, za
strzyżenie zapłaciłam 70 zł. Telefon do nich: 3324044

pozdrawiam, Micha

1. Data: 2004-12-01 17:09:32

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bywam czasem u fryzjera z poprzedniego baru - Michala. Bardzo fajnie
strzyze, jest nienachalny ze swoimi wizjami ale umie doradzic. Ma wade -
strzyzenie ok.70 zł.
Jego salon miesci sie na Laciarskiej 29, fajne wnetrze, z zywa papuga :-)
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2004-12-01 17:14:03

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> strzyzenie ok.70 zł.
> Jego salon miesci sie na Laciarskiej 29, fajne wnetrze, z zywa papuga :-)

Własnie się dowiedziałam wczoraj, że on jest bratem mojego kolegi :-))
Zapisy z miesięcznym wyprzedzeniem :(
Heh, a pomyśleć, że parę lat temu mogłam się u niego ostrzyc za free i nie
chciałam....

Micha

1. Data: 2004-12-01 20:16:46

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Micha <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Zapisy z miesięcznym wyprzedzeniem :(
> Heh, a pomyśleć, że parę lat temu mogłam się u niego ostrzyc za free i nie

A ma facet talent w reku... A do tego sympatyczny bardzo i przystojny :-)
R.

Jaki prezent
Promocje w aptekach?
To ja - narcyz sie nazywam:-)