To ja - narcyz sie nazywam:-)

1. Data: 2004-11-30 23:58:17

Temat: To ja - narcyz sie nazywam:-)
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj Pan dobiega 30, bardzo o siebie dba (ale nie przesadnie:-)) ) ale meczy
go jedna rzecz (choc mi wcale nie przeszkadza a wrecz uwazam ze wyglada
slodko)
Ma zmarszczki w okol oczu, dosc widoczne jak na tak mlodego osobnika.
Nie jestem zorientowana w meskich kosmetykach a chcialabym cos na ten
problem zaradzic...

Prosze o polecenie dobrego kremiku pod oczy dla panow (chodzi o zmarszczki)
ok 30

z gory dziekuje

K.

GG.4400570

1. Data: 2004-12-01 10:02:16

Temat: Re: To ja - narcyz sie nazywam:-)
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Artanis mnie niestety
powstrzymują:
> Moj Pan dobiega 30, bardzo o siebie dba (ale nie przesadnie:-)) ) ale meczy
> go jedna rzecz (choc mi wcale nie przeszkadza a wrecz uwazam ze wyglada
> slodko)

No, skoro wygląda słodko to chyba już lekko przesadza;-)

> Ma zmarszczki w okol oczu, dosc widoczne jak na tak mlodego osobnika.
> Nie jestem zorientowana w meskich kosmetykach a chcialabym cos na ten
> problem zaradzic...

Intesa. Skuteczny (tak mówi żona patrząc mi w oczy;-), ładnie pachnie i nie
za drogi.

puchaty
--
"ola boga" Roch Dz.

1. Data: 2004-12-01 15:29:57

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Artanis mnie niestety
> powstrzymują:

> hmmm:-) juz gdzies to "slyszalam" :-)
Moze jestem przewrazliwiona... ale czy nie ma w tym czasem ironii?:-)

Pozdrawiam, Karolina

1. Data: 2004-12-01 15:41:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 1 Dec 2004 16:29:57 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@o...pl> i powiedziała:

> Moze jestem przewrazliwiona... ale czy nie ma w tym czasem ironii?:-)

Nie. To jest automat. Dopisuje się samo, automagicznie dopisując login
przedpiścy.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-12-01 15:55:46

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości

> Nie. To jest automat. Dopisuje się samo, automagicznie dopisując login
> przedpiścy.

A po co to? ( nie odpisuj... to pytanie retoryczne:-) )

1. Data: 2004-12-07 07:30:12

Od: "Damian" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0PUCHATY O CO CHODZI????
ŻYCZLIWA:)

1. Data: 2004-12-07 07:51:24

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Damian mnie niestety
powstrzymują:
> 0PUCHATY O CO CHODZI????
> ŻYCZLIWA:)

Matkoboska! Czemu krzyczysz?
Facet IMO nie powinien wyglądać słodko (brrr) a pomoże mu w tym krem Intesa
o wyraźnie męskim zapachu.

opuchaty

Wymowa
proszę o opini