Promocje w aptekach?

1. Data: 2004-11-30 23:14:05

Temat: Promocje w aptekach?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pytanie hm, do Justy zapewne, choć może ktoś inny też się w aptekach
i cenach orientuje. Chciałabym kupić Efaklar K, no i tu pytanie, wiem że La
Roche robi różne promocje, jest coś teraz? A może będzie? W końcu idą
święta. Kupować? Poczekać? Bo potem będę się wściekać jak się dowiem, ze za
chwile będą dawali coś gratis czy coś.
Maga

1. Data: 2004-12-01 08:55:39

Temat: Re: Promocje w aptekach?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Justy, nie zastąpiona jak zawsze. No to nie pozostaje nic innego jak
się udać do apteki, i trafić na resztki jakiejś promocji, albo nie.
Dzięki i pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-12-01 09:12:03

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym kupić Efaklar K, no i tu pytanie, wiem że La
> Roche robi różne promocje, jest coś teraz?

na effaclar promocja była przy okazji wprowadzania effaclar mat i w aptekach
można trafić na jej pozostałości: każdy* produkt z serii effaclar był
zapakowany w większe pudełko a do środka wrzucono próbki pozostałych
produktów z serii [* oprócz nowości-effaclar mat].
potem pojawiła się promocja z dodawaniem do zakupu mini wody termalnej i
książeczki z próbkami, opisem kosmetyków i pielęgnacji cery (4 warianty
książeczek: cera wrażliwa, odwodniona, naczynkowa, starezejaca sie). również
można sie jeszcze załapać na pozostałości promocji.
najświeższa promocja LRP dotyczy seii Lipikar. Są duze (400ml) opakowania z
pompką (wychodzą trochę taniej, niż kupowanie kilku sztuk normalnej
wielkości): lipikar syndet do mycia oraz lipikar balsamy.
hmm, i to by było na tylke, jeśli chodzi o LRP. nie spisali się zbytnio.

Z innych firm aptecznych
Vichy też się nie postarało specjalnie. Vichy dodaje świąteczna torebkę oraz
zestawy miniproduktów do kremów. są 2 rodzaje zestawów: balsamy lipidiose 1
i szampon do częstego stosowania, a drugi to Thermla fix2, szampon
przeciłupieżowy i żel pod prysznic (a w zeszłym roku była promocja w stylu 2
produkty w cenie 1). Tylko seria męska jest ciekawsza pod względem promocji.
tzn. promocja jest identyczna, jak w zeszłym roku: męskie kosmetyki są
zapakowane w szare kosmettyczki a do środka dołożono 3 miniaturki typu
pianka do golenia, żel pod prysznic i coś jeszcze.

SVR ma fajną sprawę: pakiety zawierajace pełnowymiarowe kremy Hydracid C (na
dzień) oraz Hydracif alfa (na noc) w cenie jednego (ok.75zł).

Avene też ma promocje typu dwa kremy razem zapakowanie plus jeszcze jakiś
drobiazg, ale nie znam dokładnie szczegołów; bodajze dotyczy to kremów na
naaczynka i do cery tłustej.

Pakiety świąteczne ma też Dermedic; zarówno na "zwykłe kosmetyki:, jak i na
nowość czyli serię męską.

1. Data: 2004-12-01 10:23:30

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" napisał:
> No to nie pozostaje nic innego jak
> się udać do apteki, i trafić na resztki jakiejś promocji, albo nie.

Dodam tylko, że do Effaklar K dodawane były podkłady o pojemności 10
ml, więc warto szukać. Jakiś miesiąc temu zaopatrzyłam się w dwa
komplety. :-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-12-01 10:51:03

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam tylko, że do Effaklar K dodawane były podkłady o pojemności 10
> ml, więc warto szukać.
o ile mi wiadomo, to dotyczyło to tylko aptek prowadzących jednocześnie
kolorówkę LRP

To ja - narcyz sie nazywam:-)
Wymowa
proszę o opini