Jak odświeżyć fugi?pomocy

1. Data: 2002-10-19 22:14:15

Temat: Jak odświeżyć fugi?pomocy
Od: "Irmina Kota" <i...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak odświeżyć fugi na podłodze i ścianach w łazience?
Może gdzieś już jest taka informacja,... czy można się do tego dzieła samemu
zabrać czy pewniej będzie poszukać speca?
Może ktoś coś poradzi?
Kiedyś miały kolor ale teraz jedynie są mniej lub bardziej szare...
Pozdrawiam
Irmina

1. Data: 2002-10-20 14:19:43

Temat: Re: Jak odświeżyć fugi?pomocy
Od: "Rico" <d...@g...at> szukaj wiadomości tego autora

"Irmina Kota" <i...@n...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jak odświeżyć fugi na podłodze i ścianach w łazience?
> Może gdzieś już jest taka informacja,... czy można się do tego dzieła
samemu
> zabrać czy pewniej będzie poszukać speca?
Hi.
Sprobuj Cilitem a jak nie bedzie pozadanego efektu to w Obi albo w ktoryms
z podobnych byl chyba odswiezacz do fug. Kupujesz odpowiedni kolor
myjesz dokladnie fugi (na brud i tluszcz nic nie bedzie trzymac) malujesz
pedzelkiem
i po jakims czasie przecierasz szmatka , z gladkich kafelkow schodzi a
zostaje
tylko na matowej fudze. Tak to jakos bylo opisane - bylo to juz dosc dawno
mialem to robic ale w koncu polozylem nowe kafle i nie powiem czy gra warta
swieczki.
Pozdr
Ryszard

1. Data: 2002-10-21 14:15:44

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rico" <d...@g...at> napisał w wiadomości
> [...]
> Sprobuj Cilitem a jak nie bedzie pozadanego efektu to w Obi albo w ktoryms
> z podobnych byl chyba odswiezacz do fug. [...]
Nie wiem czy Cilit, to dobry pomysł. Ja próbowałam wyczyścić nim fugi w
łazience. W miejscu narażonym bardziej na wilgoć niż inne (nad wanną) z
szarych fug pozostały po cilicie czarne smugi. Nie wiem jak to się stało,
ale prawie wymyło fugi.
Teraz kafelki i fugi czyszczę takim polskim płynem, który nazywa się Bil
(albo Bill - nie pamiętam dokładnie) wymiennie z Sansed Uniwersal

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

1. Data: 2002-10-21 20:09:32

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Oct 2002 00:14:15 +0200, "Irmina Kota"
<i...@n...com.pl> wrote:

> [...]
>zabrać czy pewniej będzie poszukać speca?
>Może ktoś coś poradzi?
>Kiedyś miały kolor ale teraz jedynie są mniej lub bardziej szare...

U siebie czyszczę szczoteczką i Cif`em bez wybielacza.
Eulalka

1. Data: 2002-10-22 16:41:04

Od: Grzegorz Król <k...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W poniedziałek, 21 X 2002r o 14:15
Aseti <a...@h...pl> pisze:
> [...]
> łazience. W miejscu narażonym bardziej na wilgoć niż inne (nad wanną) z
> szarych fug pozostały po cilicie czarne smugi. Nie wiem jak to się stało,

Trzeba czytać skład produktu zanim zacznie się go lać gdzie popadnie,
cilit ma niskie pH, z fugami robi to co z kamieniem.

Grzesiek

1. Data: 2002-10-23 09:17:19

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio w jakiejs gazecie (chyba M jak mieszkanie) byla wzmianka o markerze
do odswiezania fug - po prostu maluje sie je na zadany kolor.

Zaslav

1. Data: 2002-10-23 13:11:49

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Król" <k...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Trzeba czytać skład produktu zanim zacznie się go lać gdzie popadnie,
> cilit ma niskie pH, z fugami robi to co z kamieniem.
> Grzesiek

No bez przesady. Czytać akurat potrafię. Po za tym fugi zniszczyły się tylko
nad samą wanną , a pozostałe są ok.
Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

o nawilżaniu ręcznikiem...
panele + ?
Wysokosc zmywarek do zabudowy?
SZulada Podwieszana