Jak poderwac faceta, bedac...

1. Data: 2002-03-15 09:35:01

Temat: Jak poderwac faceta, bedac...
Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak poderwac faceta, bedac samotna kobieta z dzieckiem? No bo tak: kobieta z
dzieckiem w parku czy gdziekolwiek - znaczy ma meza, kobieta sama
gdziekolwiek, zalotna - znaczy nie ma dziecka. Obie sytuacje nienajlepsze.
Stereotypy nas zabijaja. Moze ten post nie ma sensu, ale tak mi sie
pomyslalo...

--
Pozdrowienia
Loonie

2. Data: 2002-03-15 10:21:13

Temat: Re: Jak poderwac faceta, bedac...
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6ses4$jt5$...@n...onet.pl...
> [...]
> gdziekolwiek, zalotna - znaczy nie ma dziecka. Obie sytuacje nienajlepsze.
> Stereotypy nas zabijaja. Moze ten post nie ma sensu, ale tak mi sie

Loonie, wcale nie tak bez sensu....
To zagadnienie za kilka lat zacznie mi spędzać sen z powiek ;-))

sposób 1 - machanie ręką:
Na spacerze w parku, z dzieckiem, machać przed nosem każdemu interesujacemu
mężczyźnie, prawą reką bez obrączki. Uwaga: Nie sprawdza się przy krótko- i
dalekowidzach bo trudno wycyzelować odległość w jakiej powinno się machać
temu akurat egzemplarzowi.

sposób 2 - mój mały mężczyzna
Na spacerze w parku, z dzieckiem, widząc na horyzoncie interesującego
osobnika, mówić do dziecka wystarczająco głośno "Mój mały mężczyzna! Mój
jedyny facet w życiu!". Uwaga: Sprawdza się tylko w przypadku posiadania
dzieci płci męskiej.

sposób 3 - zdjęcia.
Przy okazji poznania interesującego osobnika na samotnym spacerze, pod
pozorem wyjęcia chusteczki z torebki rozsypać plik zdjęć swojego dziecięcia,
a zbierając je, pokazywać swojemu towarzyszowi co piękniejsze ujęcia, nie
omieszkając wyjaśnić stopnia pokrewieństwa. Uwaga: Z rozsypywaniem najlepiej
jest poczekać do pierwszego błysku zainteresowania w oczach osobnika - zanim
mu błyśnie, fotki, mimo niezaprzeczalnej urody naszego dziecięcia mogą
podziałać odpychająco

sposób 4 - niewinne pytanie.
Przy okazji poznania interesującego osobnika na samotnym spacerze, w
sposobnym momencie zadać pytanie "Czy lubisz dzieci?", a po otrzymaniu
twierdzącej odpowiedzi rozsnuć krótką opowiastkę o własnej pociesze,
przedstawionej tylko w jasnych kolorach. W opowiastkę warto wpleść jedno
zdanie "On/ona tak bardzo chciałby/chciałaby spędzać czas w towarzystwie
takiego miłego mężczyzny, który byłby w stanie wypełnić mu/jej tę pustke
spowodowaną ograniczonym udziałem/brakiem udziału jego/jej ojca w jego/jej
zyciu". Uwaga: Jeśli odpowiedź na pytanie jest przecząca, należy natychmiast
przesiąsć się na inną ławkę!

pozdrawiam

Monika

3. Data: 2002-03-15 11:14:29

Od: "Sasanka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> gdziekolwiek, zalotna - znaczy nie ma dziecka. Obie sytuacje nienajlepsze.
> Stereotypy nas zabijaja. Moze ten post nie ma sensu, ale tak mi sie

Czesc,
czyzby kolejna, samotna z problemami kobietka na grupie :)
Dziewczyny ja juz nie moge :) Dlaczego uwazacie ze kobieta z dzieckiem
(nawet samotna) jest skonczona zyciowo???? Kurcze, przeciez to bez sensu,
jak kobieta jest zadbana, inteligentna i cos w sobie ma., to jak sie trafi
na odpowiedniego faceta, to nie bedzie patrzyl na dziecko, znam takich co
nie patrzyli :)

Pozdrowienia i glówki do góry
Sasanka

4. Data: 2002-03-15 11:18:44

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Super, dobre sposoby. Czy Waćpanna ma może sprawdzone sposoby jak poderwać
mężczyznę będąc mężatką z dzieckiem ?????? :-PPPPPPPP

Magdalena
GG 3122518

5. Data: 2002-03-15 11:48:31

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sasanka wrote:

> [...]
> na odpowiedniego faceta, to nie bedzie patrzyl na dziecko, znam takich co

oj, przeciez tu nie chodzi o to, czy samotna kobieta z dzieckiem
jest skonczona!
:-)))))))

Loonie pyta o kwestie organizacyjne - bo rzeczywiscie, jak
kobieta przemieszcza sie z dzieckiem, to latwo pomyslec, ze ma
meza, a jak bez dziecka, to ciezko zgadywac, ze dzieciata...
a glupio miec na czole tatuaz "jestem samotna matka rozkosznego
dzieciatka"...

Dominika

6. Data: 2002-03-15 12:05:16

Od: "Sasanka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3C91DF8F.F91A2432@man.szczecin.pl...
> oj, przeciez tu nie chodzi o to, czy samotna kobieta z dzieckiem
> jest skonczona!
> :-)))))))

No tak, ale jak sie czyta grupe, to mam wrażenie ze niejedna tak mysli.

> [...]
> meza, a jak bez dziecka, to ciezko zgadywac, ze dzieciata...
> a glupio miec na czole tatuaz "jestem samotna matka rozkosznego

Ale to nie tędy droga, ja mam czesto wrażenie ze wiele osob ( nie tylko
kobiet ) szuka sobie kogoś _na siłę_. I wtedy nic z tego nie wyczodzi.
A w życiu jest tak, ze milosc przychodzi własnie wtedy kiedy jej wczale nie
szukamy, kiedy sie nie spodziewamy, czesto wrecz kiedy jej nie chcemy i nie
mozemy sobie na nia pozwolic ( znam to z autopsji ;)) .

Jakis czas temu był juz zreszta taki wątek zaczęty przez jedną z koleżanek
;).

Pozdrawia Sasanka

7. Data: 2002-03-15 12:10:24

Od: "Sasanka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy my mówimy o skończeniu życiowo? Raczej o samotnym poszukiwaniu
> mężczyzny. A samotne matki, z definicji są samotne.

To może podrzucic namiary na kilku fajnych facetów ? Takich co lubia dzieci,
niekoniecznie wlasne ?
Ja zaobraczkowana i wierna zona, wiec nie moge sama skorzystac :)))))

Pozdrawia Sasanka :)

8. Data: 2002-03-15 12:14:14

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sasanka <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6soer$h75$...@a...webcorp.pl...

9. Data: 2002-03-15 12:14:43

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6slci$glc$...@n...tpi.pl...
> Witam;
> Super, dobre sposoby. Czy Waćpanna ma może sprawdzone sposoby jak poderwać
> mężczyznę będąc mężatką z dzieckiem ?????? :-PPPPPPPP

Jest jeden...
Dziecko zostawiać z mężem i hulaj dusza ;-))))

Monika

10. Data: 2002-03-15 12:18:21

Od: "Sasanka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> Super, dobre sposoby. Czy Waćpanna ma może sprawdzone sposoby jak poderwać
> mężczyznę będąc mężatką z dzieckiem ?????? :-PPPPPPPP

na przykład http://www.spotkania.wp.pl/ i rubryka "poznam pana" :). Tam od
metra takich co im nic nie przeszkadza :)

Pozdrawia Sasanka

Imiona dla dziecka
monogamia
Jeszcze trochę o dzbanuszku ;-)