Jak podniesc odpornosc organizmu?

11. Data: 2002-10-04 21:43:17

Temat: Re: Jak podniesc odpornosc organizmu?
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tabletki. Na receptę. Groprinosin to lek antywirusowy a Luivac to
| szczepionka doustna (podaje się: 28 dni, 28 dni przerwy i znowu 28 dni).

Hmmm, lek antywirusowy, hmmm...

12. Data: 2002-10-04 21:48:31

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty chyba zartujesz, witamina C jest najlepsza, komu Ty wierzysz. BTW w
okresie choroby zapotrzebowanie przeciez wzrasta. A i wit C nie jest
odpowiedzialna tylko za odpornosc.

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

13. Data: 2002-10-04 22:17:17

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> Ty chyba zartujesz, witamina C jest najlepsza, komu Ty wierzysz. BTW w
> okresie choroby zapotrzebowanie przeciez wzrasta. A i wit C nie jest
> odpowiedzialna tylko za odpornosc.
No to wytlumacz mi komu wierzyc. Ide do apteki mowia to. Ide do jednego
lekarza mowi to , do drugiego cos innego. Nie mam studiow medycznych zebym
mogla sama ocenic slusznosc pogladow. Niestety musze ufac tym ludziom i
zdrowemu rozsadkowi.
Jak narazie naprawde spodobal mi sie artykul z postu rafalskiego. Ale..
wierzyc nie wierzyc. Kazdy mogl napisac przeciez ze to jest opinia lekarza
nominowanego do nagrody nobla. Mysle ze nikt tego by nie sprawdzal. Chociaz
rzeczywiscie brzmi to przekonujaco. Sama posiadam szczeniaka i wiem jak
wielka wage przykladalam do wyboru karmy dla niego. Sprawdzalam zawartosc
zarowno skladnikow odzywczych jak i witamin i mikroelementow. Dowiadywalam
sie czego sie da o firmie produkujacej karme,czy produkuja z wlasych hodowli
czy nie. Wiec skoro tak dbam o jego zapotrzebowania witaminowo-mineralne to
czemu mam nie zadbac o swoje?
Tylko znowu pytanie. Ktore produkty sa dobre? Autor podal kilka przykladow
tych wlasciwych, latwo przysfajalnych zwiazkow. Ale jak jest z reszta? Ktore
zestawy sa naprawde dobre? tym bardziej ze w polsce nie mamy ich jeszcze
zbyt wiele tak naprawde.
Kropelka

14. Data: 2002-10-04 23:54:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, lek antywirusowy, hmmm...

A jaki? Poprawia odporność na wirusy. Lepiej?

JoP

15. Data: 2002-10-05 00:00:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> Ty chyba zartujesz, witamina C jest najlepsza, komu Ty wierzysz. BTW w
> okresie choroby zapotrzebowanie przeciez wzrasta.

A Linus Pauling nadal nie żyje.

> A i wit C nie jest
> odpowiedzialna tylko za odpornosc.

Jasne, niedobór powoduje szkorbut. No i?

JoP

16. Data: 2002-10-05 01:23:33

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ogólnie ci??ko. Mo?na próbowa?: Groprinosin, Luivac, szczepionka przeciewko
>grypie. Ca?a reszta to albo mity albo historie co najmniej podejrzane
>(echinacea).

A moze delbeta?

17. Data: 2002-10-05 06:49:41

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka* <k...@n...serwery.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ankjd0$l3r$...@n...tpi.pl...
> Patrz watek : na raz czy nie?
> Chodzi wlasnie o branie witaminy c i rutinoscorbinu
> Uwazasz ze to glupota? Nie wiem czy to plecebo czynie ale jakos mniej
> choruje albo krucej jesli to biore.
> Kropelka

Rob co chcesz i wierz sobie jakiemus tam amatorowi ktory
tu glupoty na grupie wypisuje.
Ja tam ide wziac i rutinoscorbin i wit. C. Bo pomaga.
Z tego co wyczytalem to Kropelko jestes bardzo dokladna
osoba.

Don
- - -

18. Data: 2002-10-05 07:52:55

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tu glupoty na grupie wypisuje.
> Ja tam ide wziac i rutinoscorbin i wit. C. Bo pomaga.
> Z tego co wyczytalem to Kropelko jestes bardzo dokladna
Tak masz racje i nie wierze w kazda uslyszana rzecz.Ale biore jak pod uwage
i zastanawiam sie nad jej sensem. A takie rzeczy uslyszalam nie tylko tutaj
na grupie ale jak juz pisalam przedewszystkim w aptece. A przeciez to ich
interes zeby przedac mi jak najwiecej tych rzeczy tym bardziej ze wiedza ze
u nich kupuje. Jest to apteka blisko mnie w ktorej wszyscy mnie znaja
rozpoznaja i wiedza mniej wiecej jaki jest stan mojego zdrowia. I to tam
polecono mi nie uzywac duzo wit c i rutinoscorbiunu. No ewentualnie bardzo
sezonowo.. tzn przez kilka dni w trakcie przeziebienia itp. Ale
profilaktycznie w zadnym wypadku. A tutaj predzej bym mogla podejrzewac ze
zacheca mnie do tego -to dla nich interes. Wiec komu wierzyc?
Kropelka

19. Data: 2002-10-05 13:19:22

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A Linus Pauling nadal nie żyje.

Ale zyl 94 lata, chyba. Wiesz rob co chcesz, mnie to nie obchodzi ;)

20. Data: 2002-10-05 15:41:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zyl 94 lata, chyba.

Moja babcia też prawie tyle. Idę o zakład, że witaminy C w życiu nawet na
oczy nie widziała.

>Wiesz rob co chcesz, mnie to nie obchodzi ;)

I nawzajem. Czasem dochodzę do wniosku, że to sumie dobrze, że ludzie się
łatwo łapią na różne ściemy, ileś tam osób ma dzięki temu z czego żyć.

JoP

Zap. jamy ustnej a leki sterydowe
Ciała ketonowe w moczu?
Bicepsy
Złamanie kości piszczelowej u małego dziecka
oczy a komputer