Jak podniesc odpornosc organizmu?

21. Data: 2002-10-05 17:43:27

Temat: Re: Jak podniesc odpornosc organizmu?
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

| I nawzajem. Czasem dochodzę do wniosku, że to sumie dobrze, że ludzie się
| łatwo łapią na różne ściemy, ileś tam osób ma dzięki temu z czego żyć.

Nie no to jest zabawne. Czesto chorowalem ale zaczalem robic na sobie
eksperymenty, i naprawde zadzialalo... BTW ile kosztuje witamina C? Jeszcze
jak skombinujesz 1 kg w proszku to starcza do konca zycia :)))))))

WiseMan

22. Data: 2002-10-05 17:44:30

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj pradziadek zyl 90 lat, pomimo tego ze jadl co chcial i pil co chcial -
wszystko, nawet den.... Dawni ludzie dluzej zyja

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

23. Data: 2002-10-05 18:25:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jeszcze
> jak skombinujesz 1 kg w proszku to starcza do konca zycia :)))))))

Jasne, jeden WiseMan przeprowadził na sobie randomizowaną ślepą próbę i
dostał wyniki znaczące statystycznie. Gratulacje.

JoP

24. Data: 2002-10-05 19:41:02

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje. Te witaminy i leki to sam bujdy!!!. Najlepiej pojsc do szamana i
poradzic sie, a on rzuci koscmi, stlucze jajko, i powie co ci
jest................
A taka homeopatia to juz paranauka, a sa nawet takie specjalizacje - lekarz
homeopata, ja bym sie bal ze zostane bezrobotnym.
Pozdrawiam serdecznie :)

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

25. Data: 2002-10-05 21:11:27

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka <k...@n...serwery.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anm5o8$o8a$...@n...tpi.pl...
> [...]
> interes zeby przedac mi jak najwiecej tych rzeczy tym bardziej ze wiedza
ze
> u nich kupuje. Jest to apteka blisko mnie w ktorej wszyscy mnie znaja
> rozpoznaja i wiedza mniej wiecej jaki jest stan mojego zdrowia. I to tam
> polecono mi nie uzywac duzo wit c i rutinoscorbiunu. No ewentualnie bardzo
> sezonowo.. tzn przez kilka dni w trakcie przeziebienia itp. Ale
> profilaktycznie w zadnym wypadku. A tutaj predzej bym mogla podejrzewac ze
> zacheca mnie do tego -to dla nich interes. Wiec komu wierzyc?

Kropelka, lepiej nie badz madrzejsza od papieza.
Lepiej na tym wyjdziesz.

Don
- - -

26. Data: 2002-10-05 21:23:27

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
Dawni ludzie dluzej zyja
A myslalam ze srednia zycia nam sie przedluza... ach te statystyki znowu
klamia....

27. Data: 2002-10-06 08:33:20

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ale taka jest prawda :( Dzisiaj zawaly dotykaja dwudziestolatkow,
podczas gdy moja prababcia wciaz zyje i ma sie dobrze. A dlugosc zycia sie
wydluza tylko dlatego ze jeszcze zyja ludzie starzy, sprzed wojny. Nasze
pokolenie w tym stresie i balaganie dlugo nie pozyje.

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

28. Data: 2002-10-06 09:52:42

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lekarz
> homeopata, ja bym sie bal ze zostane bezrobotnym.

Zamiast bredzić, może w końcu podaj jakąś pracę naukową, która jednoznacznie
dowodzi, że podawanie dużych dawek witaminy C podnosi odporność organizmu. A
najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem - w Usenecie się przydaje.

JoP

29. Data: 2002-10-06 13:58:11

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, nie chce mi sie rozmawiac, nie wracam juz do tego watku, odznaczam
go.
Papa

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

30. Data: 2002-10-08 10:31:44

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec w jaki sposob zwiekszyc odpornosci tak zeby nie chorowac lub chorowac
> mniej?
Co do stymuacji odporności nieswoistej godnym polecenia jest preparat
skonstruowany na bazie siary kobył. Nazywa się MMF i jest porównywalny do
produktu amerykańskiego pt. Transfer Faktor.
Zupełnie inny mechanizm stymulacji wykorzystuje urządzenie ADR4. Posiada
pozytywną opinię i atest Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi, a badania
poswierdzające stymulację aktywności limfocytów typu T wykonano Instytucie
Higieny i Epidemiologii w W-wie.
Zainteresowanym mogę podesłać szczegółowe informacje.

Zap. jamy ustnej a leki sterydowe
Ciała ketonowe w moczu?
Bicepsy
Złamanie kości piszczelowej u małego dziecka
oczy a komputer