Jak poleprzyc pamiec

11. Data: 2000-11-22 15:35:06

Temat: Re: Jak poleprzyc pamiec
Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D. <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:3A1BBD4B.633C@priv4.onet.pl...

> a widzisz,
> bez Diety Noblistow dluzej na internecie nie pociagniesz
>
> Jacek
> Dieta Noblistow

Czy Jacku powiesz nareszcie na czym owa dieta polega, czy tez ja nie bedac
na owej diecie nie widze jakiegos Twojego postu z wyjasnieniami?

Agnieszka

12. Data: 2000-11-22 16:46:37

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska wrote:

> [...]
>
> Czy Jacku powiesz nareszcie na czym owa dieta polega, czy tez ja nie bedac
> na owej diecie nie widze jakiegos Twojego postu z wyjasnieniami?

Droga Agnieszko
z Amerykanskiego Krajowego Instytutu Zdrowia , biura d/s poczty
elektronicznej.

Dziekujac za zainteresowanie z przykroscia musze poinformowac,
ze udzielanie informacji nt. Diety Noblistow bedzie mozliwe
po podpisaniu przez NIH umowy licencyjnej i non-disclosure agreement
w uzgodnionym terminie.

z powazaniem
Jacek

Dieta Noblistow - All copyrights reserved by Jack D.

13. Data: 2000-11-22 16:48:13

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do mojej imienniczki - z t? diet? to ?art jak s?dz?. Pozdrawiam - A.

Jezeli Dieta Noblistow dodatkowo poprawia nastroj i samopoczucie
to jest mi bardzo milo.

Jacek
Dieta Noblistow

14. Data: 2000-11-22 20:06:38

Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> z powazaniem
> Jacek
>
> Dieta Noblistow - All copyrights reserved by Jack D.

Hihe, to ja mam blizej:-))))
Kogo mam zapytac? gdy im pokaze moje NIH ID to mysle, ze nie odmowia
informacji:-)

Agnieszka
(Bethesda, MD, NIH, NICHD/LMG)

15. Data: 2000-11-22 20:36:02

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popieram :-) ( chociaż sama noblistką nie jestem, ale może jeszcze będę
> :-)))
>
> Kaja
Kaja, daj tę dietę ale szybko, bo chciałabybyć Noblistką ale jeszcze nie wiem
w jakiej dziedzinie Pa EWka>

16. Data: 2000-11-23 00:00:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska napisał(a):

> Czy Jacku powiesz nareszcie na czym owa dieta polega, czy tez ja nie bedac
> na owej diecie nie widze jakiegos Twojego postu z wyjasnieniami

Pozwoliłam się wciąć w ten post.
Przeczytaj sobie jeszcze raz post Cienia- co on lubi jeść i jak, to będziesz
wiedziała.

Kaja

Aha: Jacek DN rzeczywiście nie napisał co jedli nobliści, szczególnie Wisława
Szymborska a już autoryzuje swoje posty :-)

17. Data: 2000-11-23 00:02:08

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Do mojej imienniczki - z tą dietą to żart jak sądzę. Pozdrawiam - A.

Jest przynajmniej wesoło :-)...ale ta dieta noblistów jest bardziej realna niż
żarcie tonami świń.

Kaja

18. Data: 2000-11-23 00:36:51

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska napisał(a):

> Hihe, to ja mam blizej:-))))
> Kogo mam zapytac? gdy im pokaze moje NIH ID to mysle, ze nie odmowia
> informacji:-)

Idź, idź...i napisz nam co Ci tam powiedzieli :-) ;-)

Kaja

19. Data: 2000-11-23 00:52:33

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl napisał(a):

> Kaja, daj tę dietę ale szybko, bo chciałabybyć Noblistką ale jeszcze nie wiem
> w jakiej dziedzinie Pa EWka>

Weż sobie od Jacka DN-- on ma certyfikat :-)

Kaja

20. Data: 2000-11-24 05:47:23

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message
(...)>
> Aha: Jacek DN rzeczywiście nie napisał co jedli nobliści, szczególnie
Wisława
> Szymborska a już autoryzuje swoje posty :-)

A po co mial pisac? Przeciez wiemy:

1 kg cukru na miesiac ( od 1976!)
2,5 kg miesa i wedlin miesiecznie ( od 1981)
1 tabliczka produktow czekoladopodobnych... etc. etc.

Minister Krasinski wspominal tez cos o jednym jajku na troje ( 1982?3?) na
sniadanie ale juz niedokladnie pamietac.
:)

Kaska

lens.pl - uzywany sprzet medyczny
Podwojne szczepienie - zapraszam do dyskusji
Prosze o pomoc-"Gameta" w Lodzi
'Anatomia' Sobotty
Porazenie mózgowe- szukamy informacji