Re: Jak pomóc anorektyczce?

From: "agatka" <A...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak pomóc anorektyczce?
Date: Tue, 20 Jul 2004 13:53:09 +0200

Witam,
Odpowiem Ci z autopsji - sześć lat byłam "po tamtej stronie" - rodzice
próbowali, chodziłam do lekarzy - kończyło sie tak samo, po jednej wizycie.
Wyszłam z tego zupełnie sama - zdesperowana do granic mozliwości,
rozczarowana życiem, wycieńczona zdałam sobie sprawę że albo teraz albo po
prostu umrę . Mój stan zdrowia był już bardzo zły. Zaczęłam po prostu jeść.
Przytyłam w ciągu 4 miesięcy 13 kg - w wielkim bólu , było cholernie ciężko,
ale się udało. Nie wiem czy drugi raz bym przez to przeszła.
Dużo zależy od charakteru ale anorektyczki zwykle silną wolę to akurat mają.
Pytasz co może pomóc?
Dziś myślę że szybciej mogłabym się ratować gdybym do końca znała wszystkie
konsekwencje, gdybym miała styczność z kimś kto chorował. Dużo myśle o
założeniu własnej fundacji która pomagałaby takim dziewczynom.
Co do twojej znajomej - jeśli myślisz że to coś da możesz dać jej mój adres,
niech napisze - to nie boli, nie zmusza do niczego. Wierz mi że bardzo
chciałabym pomóc
pozdraiwam
aga
e-mail: t...@b...pl