Re: Jak pomoc zonie? (dlugie)

Data: 2003-10-08 21:13:12
Temat: Re: Jak pomoc zonie? (dlugie)
Od: "kaska" <m...@W...com>

hehehe

> Faktem jednak jest, iż Kasia troszkę przesadza.

no ja tak nie mysle, mi sie wydaje ze potraktowalam go i tak nadwyraz lagodnie:)

> Uważam, że "zagubiony" nie był w stanie zachować się inaczej,
> niż się zachował.

zagubil sie biedaczek? ciekawe co czula wtedy jego dziewczyna co? podziwiam
dziewczyne ze to wogole przetrwala bo jakby padlo na mnie to pewnie bym sie
zabila.opuszczona przez osobe ktora wydawala sie byc bliska, w ciazy, w strachu
przed reakcja rodziny. czy ty mozesz sobie to wyobrazic? nie sadze i watpie czy
kiedykolwiek bedziesz w stanie.

> Realizował nieświadomie jakiś tam swój
> wewnętrzny program na życie.

no tak zrobil dziecko ale zeby tak czuc jakas odpowiedzialnosc to nie. jaki to
mial byc plan? w zyciu nie zawsze jest tak jak bysmy chcieli. sztuka jest
stawic klopotom czolo, a nie uciekac z podkulonym ogonem.

>Mówiąc dokładniej, postępował
> według określonej, uruchomionej w stosownym czasie jednej
> z męskich strategii (numer 2 ;-)  ), które tu i ówdzie dość dokładnie
> opisałem.

a co jest strategia nr 1. pozniej przeczytam o twojej strategii.

>Zresztą nie byłby w stanie zachować się inaczej nawet
> wtedy, gdyby na wylot poznał mechanizmy ewolucyjno-psycholo-
> giczno-emocjonalne, które nim powodują.

zachowal sie jak zwierze, czujac zagrozenie uciekl nie zwazajac na nic aby
tylko chronic wlasna skore.

>Jeśli zatem o mnie chodzi,
> całkowicie go rozgrzeszam.

nie tobie jest to dane :)
>Niech on teraz zrobi względem siebie
> to samo. Zresztą już się przyznał, że zachował się jak szczeniak,
> zatem po co, droga Kasiu, powtarzasz bez sensu cudze argumenty?
> Najważniejsze MZ na dziś to pozbierać kawałki skorup i spróbować
> jakoś je posklejać. Ty natomiast proponujesz wyrzucić je na
> śmietnik.

przykro mi ze tak reaguje ale po prostu czytajac jego post wczulam sie w
sytuacje co musiala przezywac ta dziewczyna. mozesz uwazac ze przesadzam ale ja
mysle ze wcale tak nie jest.

pozdr

kasia