Jak pomysle o kanapkach z serem/szynka to mam odruch wymitony

31. Data: 2009-01-30 20:56:55

Temat: Re: Jak pomysle o kanapkach z serem/szynka to mam odruch wymitony
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Ale poza tym wszystkich masz w domu?

Nie, nikogo. I jeszcze tak z tydzień jakby ferie potrwały, to by było
idealnie. Jak się ma głowę pełną bakterii, to nie ma się siły docenić
świętego spokoju.

--
Pozdrawiam - Aicha

32. Data: 2009-01-30 21:01:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 21:56:55 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie, nikogo. I jeszcze tak z tydzień jakby ferie potrwały, to by było
> idealnie. Jak się ma głowę pełną bakterii, to nie ma się siły docenić
> świętego spokoju.

No tak, seks raczej odpada...

33. Data: 2009-01-30 21:25:09

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 21:48, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ech, narobiłes mi apetytu. Cóż, jak się poskikało na steperze te pół
> godziny uczciwie, to byłoby zbrodnią jeść frytki.... Uwielbiam
> frytttkiii....
> Sam robisz, czy mrożone? - ja wolę sama zrobić... Ale awiko niezłe są.- Ukryj
cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Ziemniaki na zimę ze wsi - frytki wystarczajaco dobre.
A wino też, miałaś przysłać adres. Aiszy tez bym posłał, moze by nie
chorowała tyle...

34. Data: 2009-01-30 21:27:05

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> frytttkiii....
> Sam robisz, czy mrożone? - ja wolę sama zrobić... Ale awiko niezłe są.- Ukryj

Szatkownica Bőrnera - szersze noże - długie frytki. Gdy ziemniaki małe
- Fenomenem.

35. Data: 2009-01-30 21:28:56

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sty, 22:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No tak, seks raczej odpada...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Błąd - przed przesileniem choroby prowadzi do szybkiego wyzdrowienia,
bez względu na pleć.

36. Data: 2009-01-30 21:38:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, seks raczej odpada...

A co ma seks do nauki rozkładania na stole (statków, statków, żeby nie
było, że jakieś obsceniczne myśli w tym stanie mam)? Mnie by
wystarczyły ładne obrazki, zamiast czytania opasłych dzieł.

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2009-01-30 21:43:00

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał

> Aiszy tez bym posłał, moze by nie chorowała tyle...

Wolę swoje zarazki niż jakąś hamerykańską grypę.
A poza tym muszę ojca spytać, czy przypadkiem nie przetworzył. Słabo
jestem w temacie - jeszcze nawet grzańca sylwestrowego nie wpiłam.

--
Pozdrawiam - Aicha

38. Data: 2009-01-30 21:51:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 13:25:09 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Ziemniaki na zimę ze wsi - frytki wystarczajaco dobre.
> A wino też, miałaś przysłać adres.

Przecież znasz - wysyłałeś topinambur.
Notabene - nieźle sobie radzi :-)

39. Data: 2009-01-30 21:54:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 13:28:56 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Błąd - przed przesileniem choroby prowadzi do szybkiego wyzdrowienia,
> bez względu na pleć.

Fajnie, ale co z tego, kiedy siły nie ma i nos zatkany - nic ustami zrobić
się wtedy nie da :-D

40. Data: 2009-01-30 22:08:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 11:02:14 -0800 (PST), i...@g...pl napisał(a):

> Oj... Nie cierpię past wszelkiego rodzaju. Przyprawiają mnie o
> mdłości, bo nigdy nie wiadomo, z czego sa i w dodatku zawsze!
> paskudnie wyglądają. Dlaczego koniecznie trzeba smarować pieczywo
> czymkolwiek prócz masła i dżemu czy miodu? Wolę mieć "kawałkowe"
> jedzenie (ryba, ser, ogórek, jajko itp) na talerzyku, a chlebem tylko
> przegryzać.

Co innego pasta z łososia na krakersach, z oliwką i avocado... Dla mnie -
jedyny wyjątek.

Durnie....
No to ryba...
Thai style
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
Przygotowanie wedliny na zimno - kilka pytan