Jak poprawić pamięć ?

1. Data: 2005-11-20 20:19:06

Temat: Jak poprawić pamięć ?
Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 28 lat i spore problemy z pamiecią . Jako że studiuję jeszcze wieczorowo
to przeszkadza mi to podwójnie , nieraz zapominam rzeczy ,które słyszałem
dosłownie przed pięcioma minutami dlatego nie mogę potem zrozumieć materiału
"bieżącego" ponieważ nie pamiętam zagadnień do których odwołuje się
prowadzący. Mało tego , niemal całkowicie pozapominałem materiał, którego
nauczyłęm się 2-3 lata temu :(.
Najbardziej upośledzona jest pamięć słuchowa , natomiast wzrokowa jest dajmy
na to tylko nieco poniżej normy , dlatego tez ucząć sie do egzaminów robię
to metodą wielokrotnego zapisywania/przepisywania na kartce materiału z
pamięci.
Oczywiscie problemy dotyczą nie tylko nauki ale wszystkich innych dziedzin
życia.
Czy istnieje sposób aby rozwinąć i usprawnić pamięć(szczególnie słuchową) u
dorosołego człowieka ?

Pozdrówka,
Sklerotyk

2. Data: 2005-11-20 20:40:41

Temat: Re: Jak poprawić pamięć ?
Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życia.
> Czy istnieje sposób aby rozwinąć i usprawnić pamięć(szczególnie słuchową)

moze moja rada wyda Cie głupia ale jest pewien sposób, który sprawi ze dasz
rade pamiętac wszsytko, jak świat dlugi i szeroki ludzie prześcigiwali się w
wynajdywaniu cudownych specyfików o róznorakim działaniu, ja raz przed sesją
pierwszy raz w zyciu po namowie starego mędrca zjadłem swój pierwszy stolec,
nie to ze całego zjadłem wtedy pierwszy raz , skosztowałem, od razu wydał mi
się smaczny, a na domiar dobrego przypomniałem sobie gdzie schowałem sobie
moja zaskórniaki a z egzaminu miałem PIONE, Teraz jem kupy codziennie i nie
dosyć ze pamiętam wszsytko to jeszcze jak jakies medium albo cuś potrafie
czytac w myslach drugich osób a wszsytko to przez zjedzenie kupy. Uważam, że
powinienes sprobować w koncu co masz do stracenia ? NIC jedynie mozesz
zyskać. A jestem przekonany ze zyskasz na pewno.

Pozdrawiam
Iwanos

3. Data: 2005-11-20 20:51:21

Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinienes sprobować w koncu co masz do stracenia ? NIC jedynie mozesz
> zyskać. A jestem przekonany ze zyskasz na pewno.

No i monitor oplulem :)

4. Data: 2005-11-20 21:06:44

Od: "diverse" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

debil

5. Data: 2005-11-20 21:18:02

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pierwszy raz w zyciu po namowie starego mędrca zjadłem swój pierwszy stolec,

posluchales muchy?

6. Data: 2005-11-20 21:22:22

Od: "mch" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

fajerwerki!!!!!!!!!!!1

7. Data: 2005-11-20 22:00:22

Od: "Oko" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@1...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powinienes sprobować w koncu co masz do stracenia ? NIC jedynie mozesz
> zyskać. A jestem przekonany ze zyskasz na pewno.

Tak sobie myśle ze Twój sposób jest bardzo ekonomiczny, tzn wszystko wraca
do Ciebie. Może wytłumacze mój tok rozumowania na jakims przykładzie-
załóżmy że jemy sobie dziś wypasioną grochówke, następnie naturalną koleją
rzeczy jest zrobienie kupy, którą się możemy posilić posilić przy okazji
następnego posiłku. Można tak robić w "koło Macieju" albo nawet do usranej
smierci. To takie błędne koło.
Pozdrawiam Iwanosa

8. Data: 2005-11-20 22:07:22

Od: "Klotzuś" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oko" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> następnego posiłku. Można tak robić w "koło Macieju" albo nawet do usranej

i to jest właśnie tajemnica długowieczności !

9. Data: 2005-11-20 22:10:41

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Nie przejmuj się - są gorsze dolegliwości. Ja też wszystko
zapisuję i przepisuję :)

> Pozdrówka,
> Sklerotyk

Pozdrawiam również,
Amnesiak

10. Data: 2005-11-20 22:41:18

Od: "Joe Doe" <j...@j...net.wytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ile spisz na dobe? Jak spalem po 5-6h dziennie to potrafilem zapomniec co
robilem 5 min wczesniej.
Teraz sie zmuszam do spania 7-8h i jest znacznie lepiej

Pozdrawiam
Joe

Pomozcie poradzic.
Jak rozmawiać?