Jak poprawić pamięć ?

11. Data: 2005-11-21 08:42:57

Temat: Re: Jak poprawić pamięć ?
Od: "Pawel 45" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> debil

- Bardzo mi miło ja jestem Paweł

12. Data: 2005-11-21 08:43:21

Od: "Pawel 45" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> posluchales muchy?

- a kto tak mówi jasiu ??? Muuuchy

13. Data: 2005-11-21 09:48:19

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy istnieje sposób aby rozwinąć i usprawnić pamięć(szczególnie słuchową)
> u dorosołego człowieka ?

mi tam dziewczyna kaze jesc ryby i orzeszki ziemne. Pogooglalem i:

Skarby dla umysłu

"Szczególnie ważne dla rozwoju umysłowego są witaminy z grupy B i niezbędne
nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), których najbogatszym źródłem są ryby i
oleje.
Witaminy z grupy B, zwłaszcza cholina B8 i niacyna B3 (inaczej PP), są
odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie układu nerwowego. Występują choćby
w soi i właśnie w pieczywie z pełnego przemiału. Niedobór witaminy B3
powoduje m.in. osłabienie pamięci, kłopoty ze skupieniem uwagi i
kojarzeniem, bezsenność. Osoby jedzące słodycze i pijące alkohol potrzebują
jej 2-3 razy więcej niż wynosi norma.
Niacyna jest w tuńczyku, wątrobie, mięsie indyka, pełnym ziarnie zbóż,
suchej fasoli i grochu, nasionach słonecznika, orzeszkach ziemnych (trzeba
je właściwie przechowywać - wystarczy odrobina wilgoci, by uległy zakażeniu
grzybkiem, który produkuje silnie rakotwórcze toksyny).
Lecytyna jest najlepszym źródłem choliny potrzebnej do powstania
acetylocholiny - jednego z neuroprzekaźników. W znacznym stopniu poprawia
pamięć. Niedobór choliny prowadzi do ospałości, demencji starczej i spadku
zdolności pamięciowych. Odkryli to naukowcy zajmujący się chorobą
Alzheimera. Lecytyna występuje w orzeszkach ziemnych, soi i kiełkach
pszenicy. Można ją także kupić w aptece. Uwaga! Dobra lecytyna zawiera ponad
30 proc. fosfatydylocholiny (warto sprawdzić skład).
Żelazo to nośnik tlenu. Jest w orzechach, roślinach strączkowych, owocach
pestkowych, warzywach liściastych, rodzynkach. Jego niedobór upośledza
zdolność rozumowania i uczenia się.
Cynk, którego większe ilości wykrywa się w organizmach dzieci o wybitnej
inteligencji, jest w ostrygach. Ale nie musimy ich sprowadzać z Marsylii:
obficie występuje też w pestkach dyni.
Magnez jest niezbędny do produkcji enzymów współpracujących z witaminami B1
i B6. Razem w wapniem pomaga w przewodzeniu impulsów nerwowo-mięśniowych.
Chroni przed metalami ciężkimi, które uszkadzają mózg. Podobnie jak witaminy
B jest wypłukiwany przez kawę i alkohol oraz niszczony przez nikotynę.
Trudno go przyswajamy, warto więc łykać tabletki.
Potas poprawia dotlenienie mózgu. Jego źródła to: winogrona, banany,
pomarańcze, morele, awokado, melony, nektarynki, brzoskwinie, pomidory i
ziemniaki.
Fosfor poprawia nastrój, zwiększa inteligencję, dodaje sił witalnych. Jest
potzrebny, by nie zawodziła nas pamięć. Dużo go w rybach.
Kwas linolowy znajduje się w tłuszczach rybnych i roślinnych. Jego brak
powoduje osłabienie koncentracji, utratę pamięci, apatię, a nawet
halucynacje."

--
Olleo

14. Data: 2005-11-21 14:37:53

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile spisz na dobe? Jak spalem po 5-6h dziennie to potrafilem zapomniec co
> robilem 5 min wczesniej.
> Teraz sie zmuszam do spania 7-8h i jest znacznie lepiej

teraz mi powiedz o czym śnisz, jak o szczynach to wiesz co masz robić, ale
jeśli np o kupkach to juz witam pro forma

15. Data: 2005-11-21 15:00:27

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szczególnie ważne dla rozwoju umysłowego są witaminy z grupy B i
niezbędne
> nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), których najbogatszym źródłem są ryby
> oleje.

huhuhuhu rosyjscy naukowcy jednogłośnie stwierdzili ze źródłem nienasyconych
kwasów tłuszczowych sa odchody

> [...]
> powoduje m.in. osłabienie pamięci, kłopoty ze skupieniem uwagi i
> kojarzeniem, bezsenność. Osoby jedzące słodycze i pijące alkohol

uważam ze mowisz nieprawde, najwiecej witamin grupy B zawiera się jak sama
nazwa wskazuje w bobolu, czyli w resztakch strawinych soi i pieczywa z
pełnego przemiału - dodam ze przemiał musi odbywać się w naszym organiźmie

> [...]
zakażeniu
> grzybkiem, który produkuje silnie rakotwórcze toksyny).

Z tym się zgodze jako szwagier i częsty bywalec na czwartowych obiadach u dr
Hannibala Lektera stwierdzam ze w wątrobie znajduje się dużo niacyny,
najwięcej jest w wątrobach fioletowych kotuF

> [...]
> pamięć. Niedobór choliny prowadzi do ospałości, demencji starczej i spadku
> zdolności pamięciowych. Odkryli to naukowcy zajmujący się chorobą

huhu to wierutna bzdura niedawniej jak niedawno rosyjcy naukowcy naukowo
potwierdzili ze od picia alkoholu przybywa szarych komórek, fakt pozostaje
faktem ! A i równiez udowodniono ze wpływ nikotyny hamuje Alzheimera !(
naukowo potwierdzone )

> Żelazo to nośnik tlenu. Jest w orzechach, roślinach strączkowych, owocach
> pestkowych, warzywach liściastych, rodzynkach. Jego niedobór upośledza
> zdolność rozumowania i uczenia się.

ty takich bzdur nie gadaj moj kolega połkął kawałek łózka bo mu lekarka
powiedziała ze ma za mało żelaza i mu musieli ciąć brzuch

> Cynk, którego większe ilości wykrywa się w organizmach dzieci o wybitnej
> inteligencji, jest w ostrygach. Ale nie musimy ich sprowadzać z Marsylii:
> obficie występuje też w pestkach dyni.

pamiętam jak mnie badali rosyjscy naÓkowcy i ponoć mam zawyżony cynk , czyli
racja

> [...]
> B jest wypłukiwany przez kawę i alkohol oraz niszczony przez nikotynę.
> Trudno go przyswajamy, warto więc łykać tabletki.

magnez niszczy nery ty ośle jak się go łyka w tabletkach

> Potas poprawia dotlenienie mózgu. Jego źródła to: winogrona, banany,
> pomarańcze, morele, awokado, melony, nektarynki, brzoskwinie, pomidory i
> ziemniaki.

10 kilo PYR i masz dotleniony musk !

> Fosfor poprawia nastrój, zwiększa inteligencję, dodaje sił witalnych. Jest
> potzrebny, by nie zawodziła nas pamięć. Dużo go w rybach.

phi wystarcz jeść łepki od zapałek

ja tam polecam to http://trawka.piwko.pl/grzyby.htm

16. Data: 2005-11-21 20:47:15

Od: vvoda <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dlqloe$ogl$1@nemesis.news.tpi.pl> Marcin napisal(a):
> Mam 28 lat i spore problemy z pamiecią

Cwicz ja.

--
vvoda

17. Data: 2005-11-21 21:19:48

Od: "Marcin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vvoda" <v...@u...pl> napisał w wiadomości

> Cwicz ja.

Dokładnie o tym samym myślałem , tylko w jaki sposób i jakimi metodami mam
ją ćwiczyć ?

Podzrówka,
Sklerotyk

18. Data: 2005-11-21 22:34:05

Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie o tym samym myślałem , tylko w jaki sposób i jakimi metodami mam
> ją ćwiczyć ?

onanizuj sie lewa reką

19. Data: 2005-11-21 23:10:13

Od: Stefan Sraczyński <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grupy onet napisał:

> No i monitor oplulem :)

nei pluj a nie bedziessz opluty !

--
A6X6I6D
GG:6656915

20. Data: 2005-11-21 23:37:53

Od: porshe <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wybaczcie, nie mogę

__________________________________
| |
| Dyrekcja ZOO prosi |
| NIE |
| KARMIĆ |
| TROLLI |
| |
| |
|__________________________________|
| |
| |
| |
| |
.,.;,;,.,..,;|,,|.,.,,.,.,...,.,.,.,

*. przepraszam za ASCII, ale widać że pan Iwanos jednak odrobinę
zapomniał gdzie jest, i chyba też, że czytają to kulturalni ludzie,
którzy niekoniecznie muszą się lubować w gustach kulinarnych innych
osób. Jednakże post i odpowiedź mają się nijak, po czym wnioskuję, że
osoba Iwanos nie ma na ten temat żadnego pojęcia, i chce po prostu
wyrazić opinię która
1) zezłości innych (co mu się w moim przypadku udało)
2) ulży jemu samemu
3) spowoduje, że wykształci się w nim osobowość np. Trolla

Mimo wszystko postuluję na nie-odpowiadnie na tego posta, jak i na inne
tego typu wypowiedzi pana Iwanosa.

Ludzie, chciałem wynieść z tej dyskusji coś pożytecznego, a wyniosłem
jedynie niesmak.
Myślałem, że tak ograniczeni ludzie trafiają się wyłącznie tam, gdzie
brak edukacji jest normą. Szanuję wszystkich ludzi, ale tego nie zniosę.

pozdrawiam serdecznie
porshe

Pomozcie poradzic.
Jak rozmawiać?