Re: Jak poradzic sobie z odrzuceniem ?

From: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak poradzic sobie z odrzuceniem ?
Date: Fri, 24 Mar 2006 04:12:40 +0100

Użytkownik "kala" <m...@w...pl>

Witam serdecznie! Zgadzam się z wypowiedzią Mariusza. Ntech, myślę,
że
czasami
towarzyszą nam - ludziom emocje, które przeżywaliśmy w dzieciństwie
i po
prostu z przyzwyczajenia je powielamy. Należałoby w tym wypadku
zapoznać
się
jak reagują zdrowi ludzie w danej sytuacji.Zdrowi, znaczy mający
przepracowane
emocje.
Oj, nie chodzi o zobojętnienie tylko o to, by drugi raz nie wejść w
związek wywołujące takowe.
Wiadomo, że nasi rodzice nie wszyscy poradzili sobie idealnie z
wychowaniem dzieci, w każdej rodzinie pojawiły się jakieś
destruktywne
układy.
To nie tylko z powodu wychowywania przez rodziców.
Dlatego moją radą jest byś razem z psychologiem wybrał się na
wedrówkę i
poznał swoje reakcje. Zobacz po prostu jak reagujesz na różne sprawy
porozmawiaj z kimś o tym. Wtedy zobaczysz co inni zrobiliby na Twoim
miejscu.
Zrobiliby to samo :)
Dobrze by było gdybyś poznał nowe sposoby postepowania. Np. zamiast
bezradności i poczucia, że ta dziewczyna i żadna inna- otworzyć oczy
szerzej i
posłuchać co ona ma do powiedzenia- nie chce mnie , acha, no tak. No
okej,
kocham ją i szanuje jej zdanie.
A nie kocha ??? To może żadna nie kocha ???
Zajmuje sie czymś innym. Wiem że trudno
jest
wyjść do ludzi, po trudnych przeżyciach i z nieprzepracowanymi
emocjami,
ja
również próbuje, również jestem po rozstaniu i na nowo uczę się
siebie.
Powodzenia, stawiaj sobie małe cele i do dzieła!
Na koń !!! Szable w dłoń ROTFL
--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html