Re: Jak powinna wyglądać idealna teściowa??

From: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak powinna wyglądać idealna teściowa??
Date: Mon, 4 Nov 2002 15:25:53 +0100

> To są po prostu SOCJOPACI. Po czesku o takich ludziach mówi się
(fachowo!)
> że są "spolecznie debilni" :)
> A zatem możesz spokojnie stwierdzić, że to patologia
społeczna...jeśli Cię
> to choć trochę pocieszy.

Jak ja to wszystko czytam - to sie bardzo dziwę, jak oni w ogóle mogli
wychować syna ze wyrósł na porządnego człowieka i nie jest on jakos
społecznie uposledzony.
Ale od razu sobie myśle że mój ojciec czasem (bo na szczęście nie
zawsze) przejawiał podobne zachowania. Na szczęscie mama to
równoważyła. A jednak jakos nie jestem osobą uposledzoną społecznie, a
funkcjonuję w społeczeństwie i mam nadzieję w rodzinie całkiem nieźle.
A też było coś takiego, jak wyzywanie mojego męża od h... ,
nastawienie małych dzieci przeciwko niemu (ten wasz Tata to nic nie
umie i nawet na dom zarobic nie umie).
Tylko że w przypadku takich konfliktów ja zawsze murem stałam po
stronie męża.

Pozdrowienia.

Basia