Jak pozbyc sie much

11. Data: 2011-06-18 12:32:45

Temat: Re: Jak pozbyc sie much
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2011 14:08:22 +0200, ______ napisał(a):

> Lampa owadobójcza.

Bzdura.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

12. Data: 2011-06-18 12:33:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2011 14:19:25 +0200, annikka napisał(a):

> Siatki IMO to najlepszy pomysł. Polecam te w kolorze czarnym - wbrew
> pozorom są mniej widoczne niż białe.
> Warto zainwestować w siatki na profilach aluminiowych, bo te na rzepy z
> czasem się oklejają i trudno usunąć klej z okien. Są też takie na drzwi
> (wejściowe czy balkonowe), montowane na dodatkowych zawiasach.
> Ja, po latach zabawy z rzepami, kupiłam moskitiery na profilach i jestem
> zadowolona.
>
> A.

Stosuję. Popieram.
Jednak Ascyp jest świetny - do stosowania na zewnątrz, na ściany domu, żeby
można było funkcjonowac poza domem, w ogrodzie.

13. Data: 2011-06-18 15:57:36

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercik-us" > napisał

> Jak skutecznie pozbyć się ze swojego domu i otoczenia much nie robiąc
> sobie i swojej rodzinie przy tym krzywdy?

Stado kameleonów na każdym wlocie, jak się rozmnoża trzeba będzie coś na
kameleony albo korzystnie sprzedaż nadwyżkę ;)

pozdrawiam

Dziobak

14. Data: 2011-06-18 16:21:19

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
t.pl
*annikka* napisał(-a):

> Siatki IMO to najlepszy pomysł. Polecam te w kolorze czarnym - wbrew
> pozorom są mniej widoczne niż białe.

Potwierdzam, choć po całym sezonie operowania słońca, trochę płowieją
stając się bardziej widoczne. Ale tylko trochę :)

> Warto zainwestować w siatki na profilach aluminiowych, bo te na rzepy
> z czasem się oklejają i trudno usunąć klej z okien.

Możesz jakieś wskazać, bo byłbym zainteresowany takim rozwiązaniem

--
Big Jack
////// GG: 660675

15. Data: 2011-06-18 17:20:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jun 2011 18:21:19 +0200, Big Jack napisał(a):

> Możesz jakieś wskazać, bo byłbym zainteresowany takim rozwiązaniem

Każdy zaklad robiący i instalujący żaluzje ma takie siatki w ofercie. Dosyć
drogie, ale warto, potwierdzam po 2 latach eksploatacji. Łatwe mycie i
demontaż na zimę - są mocowane na zaczepy lub magnesy. Polecam mocowanie na
zaczepy - magnesy podczas dużych wiatrów mogą nie utrzymać siatek, zdarza
się, ze siatki wypadają z okna.

16. Data: 2011-06-18 18:44:39

Temat: Odp: Jak pozbyc sie much
Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> takiego, bo czasem do szału doprowadzają, a włażą wszędzie i w dużych ilościach,
> są najbardziej wredne i męczące, kiedy jest gorąco...

siatki w okna i drzwi oraz dodatkowo takie cos

http://shop.ebay.pl/i.html?_trkparms=65%253A12%257C6
6%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1229&rt=nc&_nkw=exec
utioner+fly&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=2&_sc=1

w przeciwienstwie do tandety z allegro dziala i nie rozpada sie po uzyciu

17. Data: 2011-06-19 10:04:12

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-18 19:20, Ikselka pisze:

> Każdy zaklad robiący i instalujący żaluzje ma takie siatki w ofercie.

Dokładnie. Moje też są z lokalnego zakładu montującego rolety, żaluzje.
Jako ciekawostkę dodam, że kilka lat temu ten sam zakład montował u mnie
w biurze moskitiery w formie rolet zewnętrznych. Fajny i wygodny patent,
ale IMO mniej trwały.

A.

18. Data: 2011-06-19 13:52:26

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-18 14:29, robercik-us pisze:

> Wolałbym jakoś te muchy niszczyć - choćby siłą woli :-), ot tak dla
> zemsty !

Mucholep. Możesz się wtedy napawać zemstą obserwując jak powoli zdychają.
Z mniej drastycznych metod, kiedyś na wsiach wieszano przy drzwiach i
oknach wiązki piołunu. Muchy też nie przepadają za czosnkiem (przy
okazji odstraszysz wampiry), liśćmi orzecha włoskiego (można obsadzić
ogródek) i paproci (stąd słynne paprotki na dyrektorskich biurkach).
Adam

19. Data: 2011-06-19 16:07:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jun 2011 15:52:26 +0200, Adam Moczulski napisał(a):

> liśćmi orzecha włoskiego (można obsadzić
> ogródek)

Jasne - wtedy nic już w tym ogródku nie urośnie. Pod orzechem włoskim nawet
trawa niechętnie.

20. Data: 2011-06-19 17:15:01

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-18 14:19, annikka pisze:

> Siatki IMO to najlepszy pomysł. Polecam te w kolorze czarnym - wbrew
> pozorom są mniej widoczne niż białe.

Jednak siatki wykluczaja wczesniej wzmiankowanego kota. Rwie.
--
A S

Re: Zemsta czworonogów
Jakie pralki sie teraz kupuje?
Odp: Re: Re: Filtr do wody
Pralka bosch z panelem sensorycznym (dotykowym)
jak umeblować klatkę ?