Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?

31. Data: 2009-06-19 11:46:56

Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:10:43 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> Głupiś, żalmi ciebie. Przestań czytać Fakt i Superekspres, zacznij samemu
> patrzeć.

Prawdę mówiąc, żadnej z tych gazet nie miałem nigdy w ręce, naprawdę.
Czytam Rzeczpospolitą, tobie pozostawiam Wyborczą, Dziennik już praktycznie
upadł - czyli w tym temacie mamy posprzątane?

T.

32. Data: 2009-06-19 11:48:30

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 08:09:38 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> i co na nic innego już miejsca w świecie nie ma? tylko schlebianie prostym
> gustom? Może trzeba sie troszkę otworzyć. Naprawdę współczesna sztuka to eni
> tylko kupy, członki itp. bo ktoś kto tak tylko widzi sztukę współczesną jest
> ograniczonym idiotą który świat ogląda oczami gazet typu Fakt czy
> Superekspres.

No popatrz - wymyślanie dyskutantom od idiotów, do tego ograniczonych, to
ma być ta nowoczesna, prawdziwie europejska i postępowa erystyka?
Gratuluję!

T.

33. Data: 2009-06-19 12:08:47

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> No popatrz - wymyślanie dyskutantom od idiotów, do tego
> ograniczonych, to ma być ta nowoczesna, prawdziwie europejska i
> postępowa erystyka? Gratuluję!

ty pośrednio obrażasz wszystkich odbiorców twórców współczesnej sztuki
którzy nie interesują sie szokowaniem dla samego szoku.

zamykasz sie w 4 ścianach swojego prostego gustu nie próbując nawet zobaczyć
co masz za oknem.

ja też lubię oglądać klasyczne przedstawienia. Pamiętaj że wiele z tego co
dzisiaj nazywamy mieszczańskim bezpiecznym teatrem kiedyś dawno temu było
obscenicznym i obraźliwym dla Tomaszów Nowaków tamtych czasów.

Pozdrowienia.

BTW:

zabawne jest to że większość prawicowych tradycjonalistów tylko o kupach i
członkach zawsze gada. Jakaś trauma z dzieciństwa?

34. Data: 2009-06-19 15:55:30

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 14:08:47 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> ty pośrednio obrażasz wszystkich odbiorców twórców współczesnej sztuki
> którzy nie interesują sie szokowaniem dla samego szoku.

No popatrz, popatrz - najwyraźniej niektórych obraża samo istnienie ludzi o
odmiennych poglądach, a już na pewno to, że mają czelność o nich mówić.

> zamykasz sie w 4 ścianach swojego prostego gustu nie próbując nawet zobaczyć
> co masz za oknem.

Ulicę, a dalej park i szkołę - nawet niebrzydkie.

> ja też lubię oglądać klasyczne przedstawienia. Pamiętaj że wiele z tego co
> dzisiaj nazywamy mieszczańskim bezpiecznym teatrem kiedyś dawno temu było
> obscenicznym i obraźliwym dla Tomaszów Nowaków tamtych czasów.

No wiesz - dla normalnych ludzi zawsze obraźliwe było drwienie z tego, co
szanują, np. ojczyzny, religii, rodziny itp. Ale w kwestii obrażania się -
to ty tu jęczysz, że są tacy, co nie doceniają nowoczesnego teatru. I
obrzucasz ich mianem idiotów. Tak więc, ja może i jestem idiotą - ale ty z
całą pewnością jesteś chamem. A Tomasza Nowaka nie miałem przyjemności
poznać.

> zabawne jest to że większość prawicowych tradycjonalistów tylko o kupach i
> członkach zawsze gada. Jakaś trauma z dzieciństwa?

Mówimy o tym, co nam się nie podoba w środkach wyrazu współczesnej
"sztuki". Nie moja wina, że są to akurat fekalia, wymiociny i inne
wydzieliny organizmu człowieka - jacy artyści, taki sztafaż.

T.

35. Data: 2009-06-19 16:18:49

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> No popatrz, popatrz - najwyraźniej niektórych obraża samo istnienie
> ludzi o odmiennych poglądach, a już na pewno to, że mają czelność o
> nich mówić.

ależ masz prawo mówić tylko ze ty sprowadzasz cała sztukę współczesną do
fekaliów i innych dewiacyjnych działań nastawionych na szokowanie ludzi.

a to o czym ty piszesz jest marginesem sztuki współczesnej.

> Ulicę, a dalej park i szkołę - nawet niebrzydkie.

tja ja pisze w przenośni, zbyt trudne do zrozumienia?

> No wiesz - dla normalnych ludzi zawsze obraźliwe było drwienie z
> tego, co szanują, np. ojczyzny, religii, rodziny itp.

kiedyś to bylo ważne taeraz to niema znaczenia ojczyzna to tylko kawałek
ziemi, religia to urojenie, rodzina to czasowy związek ludzi. świat sie
zmienia.

> [...]
> może i jestem idiotą - ale ty z całą pewnością jesteś chamem. A
> Tomasza Nowaka nie miałem przyjemności poznać.

idiotyzmem nazywam sprowadzenie wszytskeiogo co nie jest klasycznym teatrem
do jakiego ekstremum od kału i innych obrzydliwości. To tak jakbym napisał
ze kościół to zbiorowisków łasych na forsę pedofilii.

> Mówimy o tym, co nam się nie podoba w środkach wyrazu współczesnej
> "sztuki". Nie moja wina, że są to akurat fekalia, wymiociny i inne
> wydzieliny organizmu człowieka - jacy artyści, taki sztafaż.

ale to jest kurna margines sztuki współczesnej. podobnie jak pedofile w
sutannach sa marginesem kleru.

36. Data: 2009-06-19 18:29:50

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 18:18:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> a to o czym ty piszesz jest marginesem sztuki współczesnej.

Rząd jak widać najchętniej sponsoruje margines - zadziwiające!
Oczywiście, wiem, że gdzieś tam istnieje sporo ponad tę pseudoartystyczną
wypowiedź nieartykułowanym wrzaskiem - ale "nie ma przebicia na rynek".
Dominuje wrzask i fekalia. I zniechęca spokojnych ludzi.

> tja ja pisze w przenośni,

A ja to nie? :)

> kiedyś to bylo ważne taeraz to niema znaczenia ojczyzna to tylko kawałek
> ziemi, religia to urojenie, rodzina to czasowy związek ludzi. świat sie
> zmienia.

Bądź łaskaw, że zachowam własną, skrajnie odmienną od powyższej opinię. I
wiedz, że gotów będę bronić moich wartości przed napaściami, których celem
jest mnie zranić lub poniżyć. A tak traktuję publiczne prezentacje fiutów
przybitych do krzyża, polskich flag wtykanych w gówno itp. Zboczeńcy niech
się nurzają w swoich obrzydlistwach poza przestrzenią publiczną i za własne
pieniądze.

Zresztą, finansowanie sztuki to całkiem odrębna kwestia - może udało ci sie
zauważyć, że najwspanialsze dzieła sztuki powstawały poza oficjalnym
mecenatem?

> idiotyzmem nazywam sprowadzenie wszytskeiogo co nie jest klasycznym teatrem
> do jakiego ekstremum od kału i innych obrzydliwości. To tak jakbym napisał
> ze kościół to zbiorowisków łasych na forsę pedofilii.

Sęk w tym, że wizytówką sztuki współczesnej (głównie rozmawiamy o teatrze i
czymś, co jest nazywane "instalacją", a co stoi między rzeźbą, malarstwem,
rękodziełem i pantomimą) są te właśnie ekskrementa, zaś wizytówką Kościoła
są męczennicy, dobroczyńcy, nauczyciele i filozofowie (acz faktycznie, nie
brakuje w nim złych czy zepsutych ludzi, jak wszędzie).

> ale to jest kurna margines sztuki współczesnej. podobnie jak pedofile w
> sutannach sa marginesem kleru.

Już wyjaśniłem - Kościół pedofilów się wstydzi, a środowiska artystyczne
koprofilów promują - jakoś nie słyszę protestów ze strony artystów po
różnych "odkrywczych" performance'ach czy instalacjach.

A tak BTW, obrzydliwy pedofil Martin Schulz jest wodzem eurolewaków i to
jakoś nikomu nie przeszkadza...

T.

37. Data: 2009-06-19 19:25:15

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> [...]
> pseudoartystyczną wypowiedź nieartykułowanym wrzaskiem - ale "nie ma
> przebicia na rynek". Dominuje wrzask i fekalia. I zniechęca

gówno prawda, to media nagłaśniają skandale związane z takimi działaniami.

obserwacja świata poprzez media daje ci bardzo fałszywy jego obraz

> [...]
>
> Zresztą, finansowanie sztuki to całkiem odrębna kwestia - może udało
> ci sie zauważyć, że najwspanialsze dzieła sztuki powstawały poza

A co to jest oficjalny mecenat?

Medyceusze byli państwem (miastem) a pod ich rządami powstały cudowne
dzieła, także takie które tamtejsi konserwatyści zakwalifikowali by do tej
samej grupy co ty te gówna i inne syfstwo.

> [...]
> ekskrementa, zaś wizytówką Kościoła są męczennicy, dobroczyńcy,
> nauczyciele i filozofowie (acz faktycznie, nie brakuje w nim złych

tpo ty widzisz to tak a ja widze inaczej.

dla mnie wizytówka sztuki nie są ekskrementy.

> Już wyjaśniłem - Kościół pedofilów się wstydzi

nie żartuj, nawet sądy sa pobłażliwe na księży molestujących nieletnich,
zwykły człowiek oskarżony o coś takiego ląduje na dołku na długie miesiące
nawet jak to sa tylko słowa. księża odpowiadaj az wolnej stopy a wyroki
skazujące są śmieszne, ostatnio ksiądz dostał 4 lata w zawieszeniu. Jak to
byś był ty to byś posiedział sobie w ciupie.

a kościół przesuwa podejrzanych księży do innej parafii gdzieś na zadupiu
gdzie lud jest bardziej religijny i zaakceptuje działania księdza
dobrodzieja.

ksiądz skazany i relegowany ze stanów za molestowanie siedział w pierwszym
rzędzie podczas pogrzebu JPII

> , a środowiska
> artystyczne koprofilów promują - jakoś nie słyszę protestów ze strony
> artystów po różnych "odkrywczych" performance'ach czy instalacjach.

a co ich obchodzą ci co chca robić skandale. artyści to nie sekta czy partia
polityczna.

38. Data: 2009-06-22 13:31:42

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Jun 2009 21:25:15 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> gówno prawda, to media nagłaśniają skandale związane z takimi działaniami.

Sam fakt występowania takich skandali i brak reakcji ze strony
normalniejszej części środowiska jest symptomatyczny.

> Medyceusze byli państwem (miastem) a pod ich rządami powstały cudowne
> dzieła, także takie które tamtejsi konserwatyści zakwalifikowali by do tej
> samej grupy co ty te gówna i inne syfstwo.

Medyceusze nie płacili każdemu, kto nazwał się artystą za to, że chciał nim
być, ale tylko tym, którzy realizowali ich konkretne zlecenia.

> dla mnie wizytówka sztuki nie są ekskrementy.

Bo ich nie chcesz dostrzegać, albo ci nie przeszkadzają.

> nie żartuj, nawet sądy sa pobłażliwe na księży molestujących nieletnich,

Doprawdy? Może dasz jakieś wsparcie temu twierdzeniu?

> skazujące są śmieszne, ostatnio ksiądz dostał 4 lata w zawieszeniu. Jak to
> byś był ty to byś posiedział sobie w ciupie.

Zbyt ogólnikowo o tym piszesz, by traktować to jako poważny argument.

> a kościół przesuwa podejrzanych księży do innej parafii gdzieś na zadupiu
> gdzie lud jest bardziej religijny i zaakceptuje działania księdza
> dobrodzieja.

Owszem, toksyczne układy bywają u nas wszędzie, zwłaszcza tam, gdzie
zablokowano lustrację. Pamiętaj, że kwestie obyczajowe zawsze były
najlepszym narzędziem szantażu politycznego.

> ksiądz skazany i relegowany ze stanów za molestowanie siedział w pierwszym
> rzędzie podczas pogrzebu JPII

Nie nam sprawy.

T.

39. Data: 2009-06-23 19:15:27

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki wrote:

> Sam fakt występowania takich skandali i brak reakcji ze strony
> normalniejszej części środowiska jest symptomatyczny.

Ludzie kultury zwykle nie sa prawicowymi oszołomami z problemami seksualnymi
tylko ludzmi zainteresowanymi swoją sztuką i co ich obchodzi że ktoś jakąs
obscenę robi.

> Medyceusze nie płacili każdemu, kto nazwał się artystą za to, że
> chciał nim być, ale tylko tym, którzy realizowali ich konkretne
> zlecenia.

ale byll w gruncei rzeczy mecenatem państwowym i wspierali dzieła nie
akceptowane przez kosciółw choćby.

> Bo ich nie chcesz dostrzegać, albo ci nie przeszkadzają.

bo ich nei szukam. to tak jak z pornografią normalni ludzie nie zuawaząją
gazetek z gołymi cyckami bo sie nimi niezdrowo nie jarają. Gołe cycki
zauwaząją jakieś dewotki i dewoci, z problememi seksualnymi.

> Doprawdy? Może dasz jakieś wsparcie temu twierdzeniu?

jesteś wierzący i nie interesujesz sie tymi problemami

40. Data: 2009-09-03 12:50:51

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Jun 2009 10:01:38 +0200, Radek D napisał(a):
> Rodzice kupili kuchnie indukcyjną (Amica czy coś w tym stylu),
> która ma tylko 10 stopni regulacji mocy. I za każdym razem
> kiedy przyjdzie przegotować mleko to albo się przypali albo wykipi
> (nawet na 1. stopniu mocy).
>
> Macie jakiś pateny jak przegotować mleko ?

Wiem że stary temat - ale nie padła najprostsza odpowiedź: dokładnie tak
samo jak na kuchence gazowej :)

Ja sobie niemal codziennie podgrzewam mleko do płatków... i po prostu mam
wyrobione "procedury" typu xxx ml mleka, grzanie na "7", timer na 2 minuty -
i już...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Oprawki halogenowe tłoczone vs. odlew
gres na zewnątrz bez fugi - dobry pomysł?
Jakim pnaczem obsadzic plot ?
jeszcze jedno pytanie - impregnacja drewna na zewnątrz