Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????

From: <v...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????
Date: 8 May 2002 14:31:52 +0200

>Witam

>Otoz moze ktos z grupowiczow mi pomoze... Ja juz powoli przy tym wysiadam..
>Jakies 2 mieisace temu poznalem fajna dziewczyne, poniewaz mieszkam od niej
>okolo 300km wiec poznawanie sie nie bylo proste... (...)

>Natomiast ona nie widzi w tym
>mozliwosci zwiazku, a jedynie przyjazn. (...)

> (...) Nie wiedzialem o tym na poczatku, lecz kolezanka moja ma
> wyjatkowy dar przyciagania do siebie facetow :) ( no tak.. dalem sie zlapac
>:) ... wszsytkich traktuje jak kolegow i w nic sie nie angazuje - jest w tym
>bardzo wytrwala. (...)
(...) Sama twierdzi ze chyba do tego nie
> [...]
>Wiem ze nie mozna kogos uszczesliwiac na sile, nie mozna wzbudzic uczucia..
>ale jesli jest szansa, to jak temu pomoc... ???
>Widujemy sie juz teraz praktycznie co tydzien, piszemy duzo czesciej... za 2
>tyg wyjezdzam na miesiac i choc planowalem wyjazd od pol roku woalbym
>spedzic ten czas z nia. Powiedziala jakis czas temu, ze i tak jak wroce to
>nie bede o niej pamietal ( po miesiacu ??? ). Nie wiem dlaczego ona az tak
>nie wierzy w to ze cos co sie czuje moze trwac dlugo. Boi sie ze ktos ja
>zrani, ze jej sie odwidzi... ze kogos zrani ...(...)

Otóż, młody człowieku, masz do czynienia z bardzo młodą typową kobietą.
Każda typowa kobieta traktuje mężczyzn jedynie jak kolegów tylko po to, by
rozkochać ich wszystkich w sobie, następnie odrzucić, a następnie poszukać
kolejnej ofiary.
Każda typowa kobieta marzy o wielkiej miłości, oczywiście o tej, którą dostanie
od wymarzonego mężczyzny, nie dając nic w zamian. Typowa kobieta nie zamierza
kochać mężczyzny, który stara się o jej względy, przynajmniej &#8222;na razie&#8221;.
Każda
typowa kobieta ma dwadzieścia kilka lat i marzy o wspaniałym mężu i dzieciach,
ale... właśnie... ale jeszcze nie teraz!!!!! Dopiero za kilka lat, jak już
znajdzie tego wymarzonego. Na razie, pobawi się uczuciami tych, których tak
skutecznie &#8222;przyciąga&#8221;.
Każda typowa kobieta zostaje w końcu sama... bo gdy już zdecyduje się wziąć tę
miłość od chętnego przyszłego męża on już wcale nie jest chętny, albo znalazł
sobie młodszą, albo zrezygnowany niepowodzeniami uczuciowymi stwierdził, że
niczego mu do szczęścia nie brakuje i małżeństwo to ostatnia rzecz, której
pragnie.
A typowa kobieta??? Elegancko się starzeje i mniej elegancko zrzędzi.

Pytasz o radę???
Proszę bardzo. Przestań się narzucać. Pozwól jej odpocząć od siebie. Okaż
trochę obojętności. Zasypywanie kwiatami (w nadmiarze) jedynie sprawi, że
szybko jej się znudzisz i uda się w kierunku mężczyzny, który sam pozwoli się
odrobinę zdobywać.
Zadzwoń i odwołaj swój przyjazd, wasze spotkanie. Powiedz po prostu, że nie
możesz, bo coś Ci wypadło. Nie odzywaj się przez jakiś czas. Jeśli jej zależy
to powinna odezwać się do Ciebie, okazać, że jej zależy a nie oczekiwać tego
tylko od Ciebie.

Każda kobieta mówi, że po miesiącu o niej zapomnisz, bo wcale tego nie chce.
Broni się w ten sposób przed odrzuceniem.
Kobiety są zaborcze, zaborcze, zaborcze....
Gdy dostaną wreszcie upragnionego mężczyznę chcą go mieć na wyłączność 24
godziny na dobę. Jeśli ten mężczyzna musi iść do pracy, oczekują, że będzie
dzwonił co pięć minut. Jeśli tego nie robi kobieta czuje się niekochana,
odrzucona, zdradzana.

Okaż trochę obojętności a dostaniesz od niej to, czego oczekujesz. Przekonasz
się.
I jeszcze jedno. Niektóre kobiety uważają, że muszą być zdobywane, bo przecież
zdobywaną kobietę mężczyzna kocha o miesiąc dłużej niż tę, którą ma od razu :-)

V-V

P. S. Jestem kobietą.