Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????

From: "Robi" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????
Date: Wed, 8 May 2002 15:20:19 +0200

Jesli to co piszesz jest tylko przejaskrawionym schematem majacym na celu
zauwazenie istotnych elementow to zgadzam sie.
Jesli jednak piszesz doslownie - to pewny jestem, zauwazylbym to szybko i
taka osoba by mnie w ogole nie interesowala...
.. to nie jest mloda kobieta, lecz niedojrzala kobieta.

Mysle ze w tym przypaku jest nieco inaczej (chyba ja bronie), choc mechanizm
z pewnoscia podobny. Ona do kazdej nowej znajomosci podchodzi na zasadzie
przyjazni ( nie wiem moze jakos podswiadomie dziala w sposob prowokujacy
?? ), i po czasie gdy sprawa wychodzi, kolega czuje sie urazony i znika,
bardzo ja to wtedy boli, wie ze to przez nia ktos cierpi i to ona zostala
bez dobrego przyjaciela ( jak jej sie wczesniej wydawalo ). Po za tym jest
na prawde dobrym czlowiekiem i kazdemu dookola stara sie pomoc, a nawet
wynagrodzic to, ze ona "nie moze" sie angazowac.
Byc moze po czesci wyniika to z proznosci itp.. ale ja widze w tym po prostu
obawy, ona sie boi, ze sie nie uda.
W to ze lubi byc zdobywana, nie watpie.. mysle ze to dla niej kwiestia
pewnych zasad... ale co dalej ???
Mysle ze za malo sie jeszcze wydazylo, bym mogl przez swoja wymuszona
obojetnosc cos zdzialac, po za tym nie lubie robic czegos wbrew sobie. Po co
mi osoba, ktora do uczucia trzeba sztucznie stymulowac ( ja tego nie
potrzebuje )... wole zaryzykowac ...
Nie bardzo bede mogl teraz przez miesiac do niej dzwonic lub pisac, moze da
jej to do myslenia... ja i tak bede pisal, lecz dam jej wszystko po
powrocie..
pozdrawiam
robert