Jak przemalowac czarne biurko?

1. Data: 2003-10-30 09:44:28

Temat: Jak przemalowac czarne biurko?
Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialam zmienic kolor biurka, ktore moje dziecko dostalo po kims. Biurko
zrobione z jakiejs plyty, jest w b.dobrym stanie ale ten kolor.. Co z tym
zrobic? Przemalowac? A moze sa jekies okleiny?

Pozdrawiam, Agnieszka

---

1. Data: 2003-10-30 10:31:43

Temat: Re: Jak przemalowac czarne biurko?
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Wcale nie musisz przemalowywać są specialne okleiny w sklepach z tapetami,
troche zabawy i cierpliwości biurko będzie jak nowe i wcale niedrogo.
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-10-30 13:35:26

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> troche zabawy i cierpliwości biurko będzie jak nowe i wcale niedrogo.
> Pozdrawiam!

Dzieki, tak tez zrobie.

Agnieszka

---

1. Data: 2003-10-30 14:28:06

Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> tapetami,
> >
> Dzieki, tak tez zrobie.
>
> Agnieszka

Nie wiem czy jest to najlepszy pomysł
okleina (ta tapetowa) jest bardzo wrażliwa na uszkodzenia mechaniczne,
łatwo ją zadrzeć.
Dodatkowo problemem będą brzegi płyty, jeśli nakleisz też okleinę, albo
będzie odchodzić, albo przecierać się na krawędziach.
Z drugiej strony koszt nie jest rzeczywiście duży.
Można częściej zmieniać :-)
Spróbuj może zmatowić i pomalować farbą akrylową
Ew. nakleić płytę korkową.

pzdr.

DJ

1. Data: 2003-10-30 14:45:36

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dj" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dodatkowo problemem będą brzegi płyty, jeśli nakleisz też okleinę, albo
> będzie odchodzić, albo przecierać się na krawędziach.

Nie jest tak źle. Już 2 razy oklejałem blat biurka okleiną samoprzylepną.
Za każdym razem wytrzymywało parę lat, chociaż z czasem trochę się strzępiło
na krawędziach. Natomiast jeśli chodzi o wszelkie kanty, to należy w czasie
oklejania docisnąć gorącym żelazkiem (oczywiście nie za bardzo gorącym)
i wtedy ładnie przylega i nie odchodzi nawet po latach.

Witek

1. Data: 2003-10-30 15:03:29

Od: "Predator" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy jest to najlepszy pomysł
> okleina (ta tapetowa) jest bardzo wrażliwa na uszkodzenia mechaniczne,
> łatwo ją zadrzeć.

Ja zrobiłem tak (co prawda to blat szafki a nie biurko)
Okleiłem to okleiną samoprzylepną, następnie przemalowałem
lakierem bezbarwnym i założełem na brzegi listwy przyklejane
termicznie. Trzyma chyba już z 5lat. Faktem jest że
stawiam tam czasami jakieś rzeczy, książki czy ubrania
i ta powierzchnia nie jest narażona na ścieranie tak jak
biurko.

Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-10-30 17:33:35

Od: "JACooL" <jacool_m @ lpa_webland.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> oklejania docisnąć gorącym żelazkiem (oczywiście nie za bardzo gorącym)
> i wtedy ładnie przylega i nie odchodzi nawet po latach.

Ja mam chyba lepszy pomysl :)
na krawedzie zalozyc listwy C

Pozdrawiam JACooL

Wymiana gniazdka elektr.