Jak przestawić kuchenke gazowa?

1. Data: 2001-09-25 18:59:56

Temat: Jak przestawić kuchenke gazowa?
Od: <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W mojej kuchni jakis cymbal postawil kuchenke gazowa bezposrednio przy
zlewozmywaku uniemozliwiajac w ten sposob cywilizowana zabudowe kuchni. W jaki
sposob ja przesunac chodzi mi o podlaczenie przewodow gazowych? Czy do tego
musi byc jakis fachowiec z gazowni czy mozna to zrobic indywidualnie? Jesli tak
to jak sie uszczelnia polaczenia? Moze jest ktos z Warszawy kto by mi pomogl za
pare groszy? Dowioze i odwioze na miejsce operacji ;-))
Z gory dziekuje za rade lub ewentualna pomoc.
Bartek

1. Data: 2001-09-25 22:38:14

Temat: Re: Jak przestawić kuchenke gazowa?
Od: "Jacek Tryc" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba mieć stosowne uprawnienia. najlepiej podłączyć kuchenkę przewodem
elastycznym.

Jacek Tryc

1. Data: 2001-09-26 06:09:18

Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Tryc" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> trzeba mieć stosowne uprawnienia. najlepiej podłączyć kuchenkę przewodem
> elastycznym.

Hej,

nie jestem pewien czy masz na mysli tzw. "szybkozlacze" - wg mnie to jest
najlepsze rozwiazanie. Mozesz zmianiac polozenie kuchenki w zasiegu przewodu
lub w ciagu kilku sekund, bez zadnych narzedzi odlaczyc ja od instalacji
gazowej.

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-09-26 11:15:39

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djantarski" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przewodu
> lub w ciagu kilku sekund, bez zadnych narzedzi odlaczyc ja od instalacji

Jeśli masz na myśli "szybkozłącza" ogrodowe, to szczerze wątpię czy są
dostatecznie szczelne.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-09-26 11:31:12

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski wrote:

> jest
> przewodu
>
> Jeśli masz na myśli "szybkozłącza" ogrodowe, to szczerze wątpię czy są
> dostatecznie szczelne.

Nie widzę uśmieszka, więc chyba piszesz poważnie. :->
Oczywiście nie chodzi o szybkozłącza ogrodowe ani pralkowe ani
zmywarkowe ani żadne inne, tylko o szybkozłącza przeznaczone specjalnie
do gazu. :-)

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-09-26 11:32:55

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3bb1b882$...@n...vogel.pl...

[tnij posty]

> Jeśli masz na myśli "szybkozłącza" ogrodowe, to szczerze wątpię czy są
> dostatecznie szczelne.

No raczej nie przypuszczam, zeby komukolwiek przyszlo do glowy laczenie
instalacji gazowej zlaczkami ogrodowymi :-)
Chodzi o specjalne "szybkozlaczki" do instalacji gazowych.

J.

1. Data: 2001-09-26 11:54:37

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@i...poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Oczywiście nie chodzi o szybkozłącza ogrodowe ani pralkowe ani
> zmywarkowe ani żadne inne, tylko o szybkozłącza przeznaczone specjalnie

Aha.
Po prostu nie słyszałem o takich - pozaogrodowych...

Wojtek

1. Data: 2001-09-26 14:49:27

Od: "Peete" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przewodu
> lub w ciagu kilku sekund, bez zadnych narzedzi odlaczyc ja od instalacji

tylko, ze takie zlacze kosztuje min. 70 pln za 0,5 m bez zaworu, reszta duzo
drozsza :-(

1. Data: 2001-09-27 08:01:32

Od: "Magda" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W mojej kuchni jakis cymbal postawil kuchenke gazowa bezposrednio przy
> zlewozmywaku uniemozliwiajac w ten sposob cywilizowana zabudowe kuchni.

Podpisuje sie pod tym postem, mam tylko troche inny problem. Chcialabym
przesunac zlewozmywak. Czy to możliwe? A jesli tak, to jak to zrobic? Co
bedzie potrzebne: materialy, zgoda "czyjastam", fachowiec...? Czy mozna to
zrobic we wlasnym zakresie i czy jest to trudne?
I przepraszam, ze nic nie poradze przedmowcy, sila rzeczy nie znam
odpowiedzi na twoje pytanie...
Dziekuje i pozdrawiam grupe
Magda

1. Data: 2001-09-28 08:19:06

Od: "Jacek Bialecki" <j...@r...talex.pl> szukaj wiadomości tego autora

Istotnie.
Wlasnie wczoraj mialem w domu instalatora do zamontowania nowej kuchenki.
Zaproponowal mi zamontowanie jej na "szybkozlaczu". Cena: 120 zl. Zgodzilem
sie jednak, bo to rozwiazanie wydaje mi sie bardzo praktyczne.

A propos: Gosc mnie lekko podlamal: nowiutka kuchenka, prosto ze sklepu, a
gosc mi mowi ze musi wymienic wszystkie dysze bo nie sa przystosowane do
poznanskiego gazu (!!!). W kuchence sa dysze do gazu ziemnego
cos-tam-cos-tam-50 a w Poznaniu jest gaz cos-tam-cos-tam-35.
Kolejne 30 zl wyrzucone na niewiadomoco....
--
Jacek Bialecki

$> cd pub
$> more beer

> tylko, ze takie zlacze kosztuje min. 70 pln za 0,5 m bez zaworu, reszta
duzo
> drozsza :-(

50 zl dla domu :-)
nowoczesne domy