Re: Jak przybrać na wadze ?

From: MRM <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Jak przybrać na wadze ?
Date: Sat, 21 Oct 2006 21:44:47 +0200

GreenMark napisał(a):
> GrizZly napisał(a):
>> Chce przytyć nie wiem jak
>
> A ile ważysz i przy jakim wzroście ?
>
> Przemek

w sumie sam mialem zalozyc taki temat :)

o sobie moge powiedziec tyle ze 174 cm i 60 kg , i mam pytanie co jesc ,
bo od jakiegoś czasu czytam i czytam i nic na mnie nie dziala , w sumie
ilość kalorii jakie zjadam nie wpływa w żaden sposób na mój wygląd ... w
wakacje jadłem po około 3-3.5k kcal/dzien + ciężka praca i nie przytyłem
nawet grama :<, nawet jak łape jakiś tłuszcz (jem naprawde dużo
weglowodanow) to spalić go to dwa-trzy wypady na siłownie :<

w sumie teraz poszedłem na studia i musze sie sam zatroszczyć o to co
jem : )no i tu przydała by mi sie rada , co jeść zeby nie spedzać w
kuchni pół dnia , przytyć i żeby smakowało , byłbym naprawde wdzięczny

ogólnie jestem aktywny (kilka godz uczelnia + siłownia)