Jak przybrać na wadze ?

1. Data: 2006-10-16 11:19:03

Temat: Jak przybrać na wadze ?
Od: "GrizZly" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce przytyć nie wiem jak

2. Data: 2006-10-16 19:22:37

Temat: Re: Jak przybrać na wadze ?
Od: "Okazja !!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pij dwa piwa przed kolacją

3. Data: 2006-10-16 19:24:19

Od: "GreenMark" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

GrizZly napisał(a):
> Chce przytyć nie wiem jak

A ile ważysz i przy jakim wzroście ?

Przemek

4. Data: 2006-10-17 11:05:43

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Okazja !!" <w...@w...pl> napisał
> pij dwa piwa przed kolacją
Ja pijam dwa piwa zamiast kolacji i stale waze 75 kg przy 184 cm.

--
Arek

5. Data: 2006-10-21 19:44:47

Od: MRM <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GreenMark napisał(a):

> A ile ważysz i przy jakim wzroście ?
>
> Przemek

w sumie sam mialem zalozyc taki temat :)

o sobie moge powiedziec tyle ze 174 cm i 60 kg , i mam pytanie co jesc ,
bo od jakiegoś czasu czytam i czytam i nic na mnie nie dziala , w sumie
ilość kalorii jakie zjadam nie wpływa w żaden sposób na mój wygląd ... w
wakacje jadłem po około 3-3.5k kcal/dzien + ciężka praca i nie przytyłem
nawet grama :<, nawet jak łape jakiś tłuszcz (jem naprawde dużo
weglowodanow) to spalić go to dwa-trzy wypady na siłownie :<

w sumie teraz poszedłem na studia i musze sie sam zatroszczyć o to co
jem : )no i tu przydała by mi sie rada , co jeść zeby nie spedzać w
kuchni pół dnia , przytyć i żeby smakowało , byłbym naprawde wdzięczny

ogólnie jestem aktywny (kilka godz uczelnia + siłownia)

[ALLEGRO] Komplet książek SOUTH BEACH - NOWY !! BCM !!
Orzechy wloskie poprawiaja dobry cholesterol
Udko z kurczaka
Ktore warzywa najlepsze na chudniecie ?
Jak schudnąć bezboleśnie?