Ktore warzywa najlepsze na chudniecie ?

1. Data: 2006-10-12 13:03:36

Temat: Ktore warzywa najlepsze na chudniecie ?
Od: "Kamilek" <u...@u...us> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Takie pytanko krotkie... Ktore z ogolnodostepnych warzyw (typowe , z targu
(jak kalafior itp). nie zadne tam wydziwiane) sa najlepsze do diet
odchudzajacych ? Glownie chodzi o warzywa do gotowania... Wymiencie pare ,
albo moze te ktorych warto unikac albo nie jesc zbyt duzo....

2. Data: 2006-10-12 13:36:14

Temat: Re: Ktore warzywa najlepsze na chudniecie ?
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamilek" <u...@u...us> napisał w wiadomości
> Takie pytanko krotkie... Ktore z ogolnodostepnych warzyw (typowe , z targu
> (jak kalafior itp). nie zadne tam wydziwiane) sa najlepsze do diet

Ponoć wszystkie zielone....

> albo moze te ktorych warto unikac albo nie jesc zbyt duzo....

Ponoć marchewka i strączkowe suche....

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2006-10-12 20:10:22

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odchudzajacych ? Glownie chodzi o warzywa do gotowania... Wymiencie pare ,
> albo moze te ktorych warto unikac albo nie jesc zbyt duzo....

Wszystkie warzywa ugotowane są zdrowe. Oczywiście pomidory , czosnek też
choć ich się nie gotuje. Warzywa mają bardzo mało węglowodanów. Unikaj
nasion fasoli i grochu. Ale już fasolka szparagowa jest bardzo zdrowa.
Innymi słowy z fasoli i grochu bedziesz tyć, z kapustnych, pomidorów,
buraków - nie. Unikaj jedzenia dużych ilości gotowanej marchewki, bo
wspaniale...tuczy...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-10-16 08:13:46

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

Unikaj jedzenia dużych ilości gotowanej marchewki, bo
> wspaniale...tuczy...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

dopiero przeczytałem tego posta, który potwierdza moja wersję z marchewką
... więcej można poczytać w książkach Montignaca, jest też tam napisane, aby
unikać bananów z owoców itp.

Pozdrawiam
Lukasz

5. Data: 2006-10-16 10:08:16

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Wszystkie warzywa ugotowane są zdrowe.

Widzę światełko w tunelu!

> Oczywiście pomidory , czosnek też choć ich się nie gotuje.

Nie?

>Warzywa mają bardzo mało węglowodanów.

No... powiedzmy, że niektóre mają mało a inne jakby trochę więcej.
[Czyż dyplomacja to nie moje drugie imię? :)]

> Unikaj nasion fasoli i grochu.

I nie rozmawiaj z nieznajomymi mężczyznami.
Także przez Usenet.

> Ale już fasolka szparagowa jest bardzo zdrowa.

Bo ma masę błonnika! :)))
(Yes, yes, yes!)

> Innymi słowy z fasoli i grochu bedziesz tyć, z kapustnych, pomidorów,
> buraków - nie.

Przysłowia mądrością narodu?

>Unikaj jedzenia dużych ilości
> gotowanej marchewki, bo wspaniale...tuczy...:)))

A tak - faktycznie unikaj jedzenia dużych ilości, np. gotowanej marchewki,
która jest bardzo zdrowa, jak wszystkie ugotowane warzywa o czym juz było na
samym początku. ;)

Sowa

Jerzy - jesteś moim idolem! :D

Jak schudnąć bezboleśnie?