Wojna N.Jorku z tłuszczami trans

1. Data: 2006-10-09 07:34:50

Temat: Wojna N.Jorku z tłuszczami trans
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1363505,2678,1,1,kioskart.
html

Nareszcie celnie zidentyfikowany wróg zdrowia - szkodliwe tłuszcze
trans w utwardzonych olejach,
tylko po co autor artykułu wciska tutaj na siłę to "Wielkie Jabłko",
skoro w omawianym przedsięwzięciu nie ma mowy o jakichkolwiek owocach?

Jak widać, bez manipulacji obecnie w mediach ani rusz...

Krystyna

2. Data: 2006-10-09 08:00:41

Temat: Re: Wojna N.Jorku z tłuszczami trans
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> a écrit dans le message de news:
egcu2g$r2n$...@n...onet.pl...
> [...]
> skoro w omawianym przedsięwzięciu nie ma mowy o jakichkolwiek owocach?
>
> Jak widać, bez manipulacji obecnie w mediach ani rusz...

moze dziennikarz to krypto-wege? jedz jabluszka, bedziesz zdrowszy ;))))

Jurek

3. Data: 2006-10-09 14:24:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> wrote in message
> [...]
> skoro w omawianym przedsięwzięciu nie ma mowy o jakichkolwiek owocach?
>
> Jak widać, bez manipulacji obecnie w mediach ani rusz...

jak ktos jest malo inteligenty to ani rusz....

Big Apple czyli wielkie jablko to jest nickname Nowego Yorku.
do poczytania celem zmadrzenia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Apple

czyli tytul to po prostu Nowy York wytacza wojne......

iwon(K)a

4. Data: 2006-10-09 15:09:20

Od: " Are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Jak widać, bez manipulacji obecnie w mediach ani rusz...

Jak widac, dieta Wybrańca powoduej delirium tremens...

5. Data: 2006-10-09 15:23:25

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości > jak
> [...]
> do poczytania celem zmadrzenia.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Apple
>

> czyli tytul to po prostu Nowy York wytacza wojne......
Tia, wystarczy w gugiel wpisac "big apple" ( 98 mln trafionych odpowiedzi) i
juz mozna udawac greka. Czy chodzi o cyrk czy o NY.
Pozdr
maf

6. Data: 2006-10-09 15:50:37

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> wrote in message

html

> jak ktos jest malo inteligenty to ani rusz....

Lżej Ci? Nie ma jak wysoki poziom odpowiedzi...
Zwłaszcza po tej fotce Nowego Jorku można było się domyślić, że chodzi
o NY...

Krystyna

7. Data: 2006-10-09 16:00:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

> Lżej Ci? Nie ma jak wysoki poziom odpowiedzi...

zawsze do uslug. lubie Twoje interpretacje tekstu....

> Zwłaszcza po tej fotce Nowego Jorku można było się domyślić, że chodzi o
> NY...

a jednak sie nie domyslilas....

iwon(K)a

8. Data: 2006-10-09 16:24:53

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> wrote in message

> zawsze do uslug. lubie Twoje interpretacje tekstu....

a ja - Twoje odpowiedzi na poziomie...

> a jednak sie nie domyslilas....

Dlaczego miałabym się domyślić, skoro wcześniej z takim przydomkiem
Nowego Jorku się nie spotkałam?

Krystyna

9. Data: 2006-10-09 16:26:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja - Twoje odpowiedzi na poziomie...

czyli wszystko w porzadku :)

> Dlaczego miałabym się domyślić, skoro wcześniej z takim przydomkiem Nowego
> Jorku się nie spotkałam?

na sama piszesz, ze mozna sie bylo domyslic.....

iwon(k)a

10. Data: 2006-10-09 16:37:00

Temat: [OT] Wplyw diety optymalnej na czynnosc umyslu ludzkiego
Od: " Are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* 09-10-2006, 17:50 :

> Lżej Ci? Nie ma jak wysoki poziom odpowiedzi...
> Zwłaszcza po tej fotce Nowego Jorku można było się domyœlić, że chodzi
> o NY...

Krystyna*Opty* 09-10-2006, 18:24 :

> Dlaczego miałabym się domyœlić, skoro wczeœniej z takim przydomkiem
> Nowego Jorku się nie spotkałam?

po co dieta??
czosnek
Czym zabijać głód??
poczatek odchudzania-2 dni i juz 2 kg mniej
Weglowodany w jogurcie.