czosnek

1. Data: 2006-10-07 21:26:40

Temat: czosnek
Od: "walt" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zjedzenie zabka czosnku, bez niczego dolkadnie go gryzac na noc 2
godz. po posilku, moze miec jakies negatywny wplyw na nasze zdrowie.
Wyczytalem w necie ze taka 2 tyg. kuracja bardzo dobrze odbudowuje
prawidlowa flore bakteryjna w naszym przewodzie pokarmowym. Jednak po
zjedzeniu w ten sposob czosnku czuje duze pieczenie w jamie ustnej i
przelyku. Czy to jest bezpieczne??

pozdr. maciek

2. Data: 2006-10-08 10:14:56

Temat: Re: czosnek
Od: "Janko Valski" <"valsk(wyciac)i"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Oct 2006 23:26:40 +0200, walt <w...@i...pl> napisał:

> [...]
> prawidlowa flore bakteryjna w naszym przewodzie pokarmowym. Jednak po
> zjedzeniu w ten sposob czosnku czuje duze pieczenie w jamie ustnej i

Stosujesz najmniej aptetyczną metodę używania czosnku.Czosnek ma
właściwości
lecznicze, w tym bakteriobójcze, więc może i ma wpływ na własciwy skład
flory bakteryjnej w przewodzie pokarmowym.Spróbuj jeść czosnek pokrojony
w cienkie plasterki posolone i ulozone na kawałku ciemnego chleba z
masłem.
Drugi sposób podpatrzony przeze mnie w egzotycznych krajach, to pokrojenie
nożem
na płaskim talerzu ząbka czosnku,nalanie na talerz lyzki sosu ,
następnie rozgniecienie tego pokrojonego ząbka czosnku widelcem na
miazgę.
Zamiast sosu mozna dać oliwę w ilosci łyżeczki od herbaty. Następnie
nakładasz
na tak przygotowane "podłoże" danie główne, które przenika zapachem
czosnku.
Smacznego:)

Valski

3. Data: 2006-10-19 12:05:55

Od: "Marlenka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czosnek jest zdrowy :d i podobno chroni przed przeziebieniami, wiec jest wg
mnie bezpieczny :) ema :)

Czym zabijać głód??
poczatek odchudzania-2 dni i juz 2 kg mniej
Weglowodany w jogurcie.
dieta, cwiczenia - co wybrac?
Dieta optymalna nie jest miażdżycorodna