jak jesc czosnek?

1. Data: 2006-10-10 07:50:26

Temat: jak jesc czosnek?
Od: "haczaj" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilem,ze bede jadl codziennie zabek czosnku,zeby podniesc swoja
odpornosc na zime.
Mam kilka pytan odnosnie sposobow spozywania czosnku.
Chodzi mi o to zeby jak zjem np.23.00 wieczorem nie bylo czuc jego zapachu o 9
rano.
Slyszalem ze mozna jesc czosnek razem z pietruszka i bialym serem dla
zneutralizowania zapachu. Moze jakies inne sposoby macie?
Druga sprawa dotyczy jak spozywac ten czosnek,zeby dawal efekty i nie
pozostawial zapachu?
Czy ma sens przekrojenie zabka czosnku na pol i polkniecie 2 takich polowek?
Bedzie mial wtedy swoje dzialanie czy nie ma sensu takich duzych kawalkow?

2. Data: 2006-10-10 16:15:18

Temat: Re: jak jesc czosnek?
Od: y...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

haczaj napisał(a):
> [...]
> Bedzie mial wtedy swoje dzialanie czy nie ma sensu takich duzych kawalkow?

Witaj

Ja jadłem czosnek moim zdaniem najepiej wieczorem i w całości jak
nie możesz połknąć całego podziel go na dwie , trzy części i
połykaj. Rano jest ok tylko uważaj na wiatry mają naprawde nie
miły zapach :)

3. Data: 2006-10-11 09:23:24

Od: "Mark Farrell" <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Połykanie czosnku, nie jest do końca dobrym rozwiązaniem. Musisz
zwrócić uwagę, że gdy go rozgryzasz udziela się z niego silny
aromat (nie dla wszystkich przyjemny) który w bardzo dużym stopniu
"leczy organizm".

Co do pytania... słyszałem, że wypicie cytryny w bardzo dużym
stopniu zachamuje zapach. Ale sam nie próbowałem. Polecam saune raz w
tygodniu zamiast męczenia się w ten sposób :-)

4. Data: 2006-10-16 08:04:47

Od: "allesek" <a...@i...pl(skasuj_to)> szukaj wiadomości tego autora

a moze kupienie czosnku w kapsułkach będzie rozwiązaniem ??
ja np. łykam alitol

kiedyś natomiast bardzo dużo chorowałem to łykałem czosnek z kminkiem chyba
firmy AloeVera ... i nie wiem czy to on mi pomógł czy poprostu wzrosła moja
odporność od czegoś innego

Pozdrawiam
Łukasz

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2006-10-18 08:26:48

Od: miki <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

haczaj napisał(a):
> [...]
> Bedzie mial wtedy swoje dzialanie czy nie ma sensu takich duzych kawalkow?

najleprzy sposob babci:

1-2 zabki czosneku rozetrzec ew przepuscic przez
praske lub drobno posiekac
dodac do szklanki cieplego mleka do tego łyzeczka
masła i miodu
wypic z wieczora prze snem
zdrowie przez zime gwarantowana i nie potrzeba jakis szczepionek na grype

6. Data: 2006-10-18 08:33:56

Od: miki <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-10-19 08:27:23

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię "syrop uodporniajacy" dla całej rodziny, sama piję nawet rano i nie
mam potem nieprzyjemnego zapachu z ust. (mozna popic wodą potem).
3 srednie cebule pokroić, zasypac troszke cukrem/zalac miodem, niech pusci
sok.
dodac zmiażdzone ząbki czosnki (ilość wg upodobania, nawet całą główkę)
sparzyc 4 cytryny, wycisnac sok, skorki pokroic i tez dodac
dodać jeszcze miodu "do smaku" (dla dzieci to ważne, dla dorosłych
niekoniecznie musi go być więcej niż tego z cebuli )
zalac przegotowana letnią wodą ( ok.3-4 szklanki)
zostawic na noc,przecedzic, pic po kilka łyżek stołowych lub po pół
szklaneczki - w zależności od "mocy" syropu, czyli od ilości dodanych ząbków
czosnku.
Trzymam w lodówce, starcza na ok.tydzień.
Możesz wymyślić swoje proporcje.

W tamtym roku robiłam bez cebuli, sam czosnek, cytryna, miód. Ten z cebulą
jest "łagodniejszy".

Nie ma po nim zapachu z buzi.
I jest naprawdę pyszny, mniam.
bb

Wojna N.Jorku z tłuszczami trans
po co dieta??
czosnek
Czym zabijać głód??
poczatek odchudzania-2 dni i juz 2 kg mniej