Udko z kurczaka

1. Data: 2006-10-12 19:16:26

Temat: Udko z kurczaka
Od: "blackbird" <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie, z gatunku tych glupich. Potrzebna mi informacja ile moze wazyc duze
surowe udko (cale) z kurczaka? Jasne, ze to zalezy. Ale chodzi mi raczej o
rzad wielkosci a nie konkretna wartosc, tzn. czy jest to okolo 100-150 g czy
raczej 350-500 g? Nie chodzi mi o stosowanie zadnej diety i dywagacje na
temat wartosci odzywczych kurczaka, poprostu nie posiadam wagi kuchennej a
obecnie na urlopie eksperementuje z przepisami kulinarnymi.

z gory dzieki

2. Data: 2006-10-12 22:23:15

Temat: Re: Udko z kurczaka
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:egm4g3$ib4$1@nemesis.news.tpi.pl, *blackbird* wrote:
> [...]
> kurczaka, poprostu nie posiadam wagi kuchennej a obecnie na urlopie
> eksperementuje z przepisami kulinarnymi.

hmm ja mialem okres ze sporo jadalem "cwiartek z kurczaka" i jesli ci to
pomoze to jedna "cwiartka" wazy ok 250g.

A najprostsza rada - idz do supermarketu - tam na tackach masz te udka
powazone - podziel wage przez ilosc sztuk na tacce i bedziesz mial wage
sredniego udka :)

--
darnok

3. Data: 2006-10-12 23:03:13

Od: "blackbird" <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

> hmm ja mialem okres ze sporo jadalem "cwiartek z kurczaka" i jesli ci to
> pomoze to jedna "cwiartka" wazy ok 250g.

Wlasciwie to takiej/zblizonej odpowiedzi sie spodziewalem.

> A najprostsza rada - idz do supermarketu - tam na tackach masz te udka
> powazone - podziel wage przez ilosc sztuk na tacce i bedziesz mial wage
> sredniego udka :)

Jasne ze o tym pomyslalem, no ale troche bez sensu jechac specjalnie po to,
a tak sie sklada ze wlasnie oprozniam zamrazalnik.

dzieki za odpowiedz,
pozdrawiam.

4. Data: 2006-11-14 11:12:52

Od: "lolowce" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blackbird" <n...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
> dywagacje na temat wartosci odzywczych kurczaka, poprostu nie posiadam
> wagi kuchennej a obecnie na urlopie eksperementuje z przepisami

Ktore warzywa najlepsze na chudniecie ?
Jak schudnąć bezboleśnie?
jak uniknac efektu jojo
jak jesc czosnek?