Jak radzic sobie ze schizofremia?

1. Data: 2002-05-27 10:02:35

Temat: Jak radzic sobie ze schizofremia?
Od: "Pumag" <1...@m...wsiz.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, tak jak w temacie jak radzic sobie z ta choroba? moze macie jakies
www opisujace ja dokladnie i jej leczenie. czy w ogole jest mozliwe?

--
Pumag

1. Data: 2002-05-27 10:10:10

Temat: Re: Jak radzic sobie ze schizofremia?
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pumag" <1...@m...wsiz.rzeszow.pl> napisał w wiadomości
> witam, tak jak w temacie jak radzic sobie z ta choroba? moze macie jakies
> www opisujace ja dokladnie i jej leczenie. czy w ogole jest mozliwe?
>
> --
> Pumag

Niestety obawiam sie ze nigdzie nie znajdziesz nic o tej chorobie ..... ale
sprobuj poszukac o SCHIZOFRENII ;-)

Pozdrawiam
Oliwia

GG 25244

Jedna czarna owca
podkreśla biel pozostałych.

1. Data: 2002-05-27 10:19:16

Od: "Pumag" <1...@m...wsiz.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pumag" <1...@m...wsiz.rzeszow.pl> napisał w wiadomości

> Niestety obawiam sie ze nigdzie nie znajdziesz nic o tej chorobie .....
> [...]
tak to jest jak sie o niej slyszy a nie wie jak sie dokladnie pisze:>
ale mimo wszytko prosze o pomoc.
Pumag

1. Data: 2002-05-27 10:21:42

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <act07r$gdb$1@news.tpi.pl>, 1...@m...wsiz.rzeszow.pl
says...

www.psychiatria.pl

1. Data: 2002-05-27 20:31:50

Od: "Dorota B." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://psychiatria.w.interia.pl/DOC/nowosci_prasowe.
htm
http://www.psychologia.apl.pl/wiecej_schizofrenia.ht

1. Data: 2002-05-27 22:56:01

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota B." wrote:

> http://www.psychologia.apl.pl/wiecej_schizofrenia.ht

Calkiem ciekawe - od siebie dodam ze nawet laik moze poszukac na
www.psychiatria.pl i moze cos tez bedzie na www.psychologia.edu.pl, a
jak bedzie oszukiwal to i wiecej moze poczytac ;)

A z racji swojej upierdliwosci - na ww linku rabneli sie i zamiast
wpisac 30 wpisali 3, co w swietle tekstu troche dziwacznie brzmi.:

"bo w 1959 roku, w wieku 3 lat jego niesamowity umysł zbłądzil i John
Junior z rozpoznaną schizofrenią zastał wbrew swej woli pacjentem
szpitala psychiatryczne go.

- Za pierwszym razem trafiłem do Szpital Mc Curina, który ma bardzo
dobrą opinię. W drzwiach miałem małą potyczkę z policją,
ale opór był bezcelowy. "

Flyer

1. Data: 2002-05-27 23:00:21

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota B." wrote:

> http://psychiatria.w.interia.pl/DOC/nowosci_prasowe.
htm

To tez jest dobre, choc w przypadku moich zainteresowan OT:

"BADANIA KANADYJSKICH PSYCHOLOGÓW: KUBUŚ PUCHATEK POWINIEN PODJĄĆ
TERAPIĘ"

Flyer

Czy milosc musi zniesc wszystko?
Wyrzuty sumienia
spowolnienie czestosci pracy mozgu
sztuczne oddychanie i reanimacja przyjazni ....
obrona ceny cd.