spowolnienie czestosci pracy mozgu

1. Data: 2002-05-27 08:23:10

Temat: spowolnienie czestosci pracy mozgu
Od: Machloy-Machlowicz <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

jakiemi metodami - srodkami (chemia itp.) mozna spowolnic prace mozgu,
aby uzysac 'optymalny stan uczenia' . chodzi mi o wyzwolenie stanu
'teta' (4 - 7 Hz)

thx

<W.W>

1. Data: 2002-05-27 09:58:55

Temat: Re: spowolnienie czestosci pracy mozgu
Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Machloy-Machlowicz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> jakiemi metodami - srodkami (chemia itp.) mozna spowolnic prace mozgu,
> aby uzysac 'optymalny stan uczenia' . chodzi mi o wyzwolenie stanu
> 'teta' (4 - 7 Hz)

mozna sie polozyc i zasnac i zmniejszyc czestotliwosc elektryczną pracy
mozgu . Innych sposobow nie znam. :o)

1. Data: 2002-05-27 13:38:36

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakiemi metodami - srodkami (chemia itp.) mozna spowolnic prace mozgu,
> aby uzysac 'optymalny stan uczenia' . chodzi mi o wyzwolenie stanu
> 'teta' (4 - 7 Hz)

Jakieś machloyki panu w głowie... A Polsatu pooglądać przez parę dni.
Spowolni jeszcze bardziej.

- Piotrek

1. Data: 2002-05-27 16:31:43

Od: "Ellegon" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jakiemi metodami - srodkami (chemia itp.) mozna spowolnic prace mozgu,
> aby uzysac 'optymalny stan uczenia' . chodzi mi o wyzwolenie stanu
> 'teta' (4 - 7 Hz)

O ile mi wiadomo to można taki stan uzyskac przez np hipnoze czy głeboka
medytacje.
Organizowane są rowniez specjalne kursy (np "Kurs samokontroli umyslu metoda
Silvy"), dzieki ktorym uczestnicy ucza sia jak mozna osiagnac stan alfa, a
sa na nich rowniez metody na osiągniecie stanu theta.

Pozdrawiam
Ellegon

1. Data: 2002-05-27 16:39:55

Od: "Ellegon" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jakiemi metodami - srodkami (chemia itp.) mozna spowolnic prace mozgu,
> aby uzysac 'optymalny stan uczenia' . chodzi mi o wyzwolenie stanu
> 'teta' (4 - 7 Hz)

Aha tak dla wyjasnienia to chodzi ci o spowolnienie czestotliwosci wysyłania
fal mozgowych :-)

Ellegon

1. Data: 2002-05-27 19:13:52

Od: Machloy-Machlowicz <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

EAha tak dla wyjasnienia to chodzi ci o spowolnienie czestotliwosci wysyłania

> fal mozgowych :-)

oczywiscie, przepraszam za bardzo nieprecyzyjne sformulowania mojego zapytania.
jak najbardziej mialem na mysli czestotliwosc fal mozgowych, rejestrowana za
pomoca encyfalografu. z tego co mi wiadomo czestotliwosc ta zostala umownie
podzielona na 4 podstawowe stany :
delta 1-3 Hz
teta 4 -7 Hz
alfa 8-12 Hz
beta 18-40 Hz
kazdy z tych przedzialow czestotliwosci odpowiada okreslonym stanom umyslu,
pozimomu swiadomosci ... generalnie chodzi mi o osiagniecie OLS (Optimum
Learning State) - co jest mozliwe wlasnie w przedziale teta .

wielkie dzieki
<W.W>

1. Data: 2002-05-27 19:22:54

Od: Machloy-Machlowicz <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ellegon napisał(a):

> Kurs samokontroli umyslu metoda Silvy

osobiscie spotkalem sie z wielka krytyka Silva Mind Control oraz osoby samego
J.Silvy

pzdrw
<W.W>

1. Data: 2002-05-27 19:36:35

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Machloy-Machlowicz napisał(a):

> EAha tak dla wyjasnienia to chodzi ci o spowolnienie czestotliwosci wysyłania

pewnie Cie to nie usatysfakcjonuje, bo mało naukowe, jedynie z własnego
doswiadczenia pisze..

otóz bardzo dobre zdolnosci wchłaniania trudnostrawnej wiedzy mielismy z
kolegami po uprzednim powolnym wchłonieniu pewnej dawki (dobieranej
osobniczo, ale min. 1/2 litra) spozywczego rozpuszczlnika
ogolnodostepnego w sklepach (z odpowiednia koncesja). to na praawde nie
zart. nie rozmawialismy przy tem raczej, spokojna muzyczka, zero kobiet
(w poewnym wieku to nazbyt rozprasza), słowem atmosfera pracy. fal
zadnych przy tym niestety nie rejestrowalismy, (tez bo nie mieslimy
pojecia ze sa jakies), bo chyba nie chodzi o to, ze jak sie wstało od
stołu za potrzeba to owszem, było takie jakby falowanie swiata
aha - wazne: na egzamin zdecydowanie nalezało isc PRZED kacem, wiec jak
juz sie nauczylismy dosc, to aplikowalismy sobie dawke podtrzymujaca do
odpowiedniej godziny (1-1.5 h przed przed godz. '0')
efekt uboczny takiej nauki - niezłe wyniki w brydzu.
no i jeszcze jedno ostrzezenie - niektórzy koledzy troche przesadzali z
tą nauka i teraz sa doktorami.
(a co za tym idzie teraz juz musza pic)

Marsel

1. Data: 2002-05-27 21:55:55

Od: "Ellegon" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze pare informacji co do "optymalnego stanu do nauki"
Jesli bedziesz sie uczyl w stresie a na egzamin pojdziesz rozluzniony lub na
odwrot to efekty moga byc gorsze.
Z tego co wiem to jest tak, ze jesli zapamietujesz cos bedac w jakims stanie
(np stres) to najlatwiej jest sobie to przypomniec bedac w podobnym stanie.
A jesli chodzi o optymalny stan do nauki to wystarczy alfa poniewaz, z
jednej strony latwiej w niego wejsc i mozna to zrobic stosunkowo szybko, a z
drugiej strony w tym stanie jest sie w stanie rozluznienia i obie polkole
mozgowe bardzo dobrze ze soba wspolpracuja.

co do Jose Silvy i kursow ktore on zapoczatkowal to ja rowniez slyszalem
wiele krytyki, ale slyszalem tez wiele dobergo o tym i sam jestem zdania iz
moga one okazac sie skuteczne dla niektorych osob choc moze nie wszystkich.

Pozdrowienia
Ellegon

1. Data: 2002-05-28 10:34:47

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.bwgen.com + słuchawki stereo.

Silva jest momentami mistyczny, Natomiast umiejętność wyniesiona
z kursów polegająca na dochodzeniu do alfa jest faktem.

sztuczne oddychanie i reanimacja przyjazni ....
obrona ceny cd.
Co robic?
ma ktos na pc - Zygmunt Freud, Wstęp do psychoanalizy ?
Re: Obrzezanie kobiet